jag trodde heller aldrig att jag skulle våga ..men jag gjorde min för ca en månad sen och det var en total självförtroende kick...
jag älskar alla bilder , de blev super fina och har nu gjort ett album till honom och ett ännu större till mig...
hade mina systrar med mig och vi drack lite vin och åt choklad och jordgubbar under tiden. fotades på ett vackert hotell rum som jag hyrt för några timmar..fotografen var super professionell och visade mig hur jag bäst framhävde olika sidor-då jag har noll kropps uppfattning...våga
säger jag bara ,det var bland det häftigaste jag gjort hitills och jag är ingen person som gillar att vara i centrum.. du väljer ju själv hur du vill ha dina bilder, vad du ska posera i..är du blyg ta lite mera påklädda bilder..jag testade lite olika stilar--väldigt påklätt i nattlinnen och med rosblad omkring mig..till halv avklätt med cabaret hatt som täck plagg....
jag råder dig att träffa några olika fotografer och känn på deras person..jag rek. min som jobbar i halmstads trakten , och linköpings trakten