Go to gate
Lappis - jag har nog glömt att hälsa dig välkommen hem!!
Hur går det med jetlaggen?!
Lappis - jag har nog glömt att hälsa dig välkommen hem!!
Hur går det med jetlaggen?!
Gosnosen - kul med dubbla konserter! Våra grannar här på gatan gjorde samma sak! Mannen i familjen var ngt hes när jag pratade med honom igår Vi var inte där, men kan tänka mig att det var häftigt!! Körde förbi utanför häromdagen - scenen såg ju hur cool ut som helst där den stack upp ur Ullevi!
Ahhh, ni shoppade vin i amerikat & forslade hem! Kul!
Blev det annan shopping också? Har ett svagt minne av att du köpte jeans ngn av de första dagarna?
Less på hamburgare med mera nu?! Hur var det nu - är det gigantiska portioner i Californien, eller lite mer normala/Europa-sized? I NYC var portionerna på restauranterna rätt normala med våra europeiska mått mätt, men i Rhode Island/Providence hos mannens släktingar var de tok-stora.
Gosnosen - men hotell i gamla öst är väl bara bra! Mannen & jag var i Berlin precis efter att vi hade träffats & bodde på en tvärgata till Ku'damm i gamla väst, men hade mkt hellre bott i gamla öst.
Nu minns jag iofs att Telis tyckte precis tvärtom, så det är väl en smakfråga vad man är ute efter!
Hsha, Tinga - du kanske drabbas av samma sjuka som jag?! I brist på längre resor för tillfället, så försöker man njuta så mkt man bara kan av de kortare resor man gör Jag gjorde ju en lång utläggning om våra dgr i Sthlm & det är ju inte precis det mest exotiska resmålet man kan ha...! Om än väldigt trevligt!
Hmmm, jag kanske fick fel uppfattning om gamla väst trots allt?! Savignyplatz, vet inte riktigt vart det är - vi kanske rentav missade det när vi var där? Resan i sig var nämligen en överraskning från mannen, han checkade in oss på Landvetter & jag fick bara veta mellanlandningen (kastrup). Först när vi var på Kastrup så fick jag veta vart vi skulle flyga Så det där att vara påläst inför en resa var jag ju av naturliga skäl inte alls då (som jag brukar vara annars & mannen är inte typen som läser in sig så jättemkt, det är ju mer jag läser högt/berätta för honom). Fast vi hade det attans mysigt & romantiskt ändå, hade varit tillsammans i typ drygt två månader
Minns att det var då vi började prata om att flytta ihop
Hej Lappis - jobbar du eller åker ni söderöver redan idag?!
Funderar lite över ställe på lördag - om ni käkat en rejäl hotellfrukost, då kanske det är lite häftigt med lunch på Sjöbaren www.sjobaren.se/
Kanske ska välja ngt ställe som är lite mer kombinerat fik/lunchställe, så kan man köra lite som man känner för?
Ska fundera lite mera...
Ella - lät som en underbar tur i skärgården! ...och middagen gick ju inte av för hackor heller!
Spännande att Namibia närmar sig!
Just det Lappis - glömde att kommentera det, men vad KUL att ni fick bord på Kock & Vin! Hoppas att det lever upp till era förväntningar nu! Björns Bar en trappa ner är kanonmysigt, så ett glas därnere efteråt kan ju vara en lysande idé!
Ok, då kör vi på Sjöbaren!!
Ska vi säga tolv, eller blir det bättre med halv ett?
Jag har tänkt fixa så mkt som möjligt innan ang inslagning av bröllopspresent, raka ben, fixa med kläder, handväska etc innan vi ses för lunchen, så behöver jag inte stressa så mkt efteråt
Nä, tror inte det, inte så mitt på dagen. Tror inte att vi behöver boka. Vi kör på 12.30! Hittar ni dit?
Hoppa in i Saluhallen på Kungstorget då med!! Tror de öppnar vid tio.