• rottizz1

    Den här LCHF dieten......

    Fungerar den verkligen???? Hur mkt har ni gått ner i vikt och på hur lång tid??? Är så mkt gott man får äta så jag blir oerhört skeptiskt när jag läser om den. Hur länge har ni hållt på med den? Inga "biverkningar"? Har ni helt skippat kolhydraterna eller äter ni lite? Jag vill veta ALLT =)

  • Svar på tråden Den här LCHF dieten......
  • rottizz1

    Det jag undrar över mer är- varför ska man inte äta light produkter, eller produkter med mindre fett i?

  • rottizz1

    Usch- jag vill gärna testa denna diet men man är liksom fast i detta att fett gör en fet, så bara tanken på att äta produkter med mkt fett i gör mig rädd. Tänk om jag går upp i vikt!!! Orkar inte det... Tror ni jag vågar testa? Märker man skillnad på vikt/omfång relativt snabbt eller handlar det om månader? Bara så man vet så man kan sluta med det i tid isf

  • rottizz1

    låter ju sååååå himla bra. Jag är oxå ute efter att hitta ett sätt att äta på som passar mig så jag kan fortsätta med det hela livet. Orkar inte med bantningskurer osv längre. Går ner, och när man lever som vanligt går man upp igen.
    Har funderat på GI ett tag men det här låter som det passar mig bättre iaf i början. Har ni med info så är det välkommet.
    Finns det nåt man kan göra fel? Och hur är det för er som är sockerberoende? Tappar man sötsuget eller?

  • rottizz1

    Ja det är jättebra länkar du skickat- tackar så mkt.
    Undrar en sak till om du orkar. Det verkar som man ska äta så mkt fett man bara kan- stämmer det eller? Gud vad svårt det är med det där fettet- som du skrev att du steker svamp o häller på grädde- då blir jag genast sån att- om jag tar bort grädden så blir det säkert bra, men då missar jag ju hela poängen om jag fattat rätt =)

  • rottizz1

    Hur är det om man är laktosintolerant- funkar det eller?

Svar på tråden Den här LCHF dieten......