• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • MilosMamma

Lycka till alla 1 augusti!!!

Vi vill höra allt sen, ni får inte lämna oss! =)

Själv är det provsminkning i morgon, de ska bli kul!!

Kram

• Boomtown
    090829 skrev 2009-08-01 08:39:32 följande:
    Nu har karln åkt i väg på jobb till något han tror är en vattenläcka. Sanningen är den att hans vänner står och väntar på honom och det är dags för svensexa. Han har påpekat några gånger att han tror att det är svensexa på G men jag försäkrade honom om att den minsann är nästa eller helgen därpå för vi har minsann massa saker att göra idag. Vi ska båda på kalas och middag ;) Kalset får jag gå på själv medans middagen var ju bara en fejk haha. Han var dessutom och drack öl med min bror igår så han är inte så jättepigg heller.. Moahaha skadeglädje. En filmkväll hemma hade nog varit bättre om han får bestämma idag men igår passade det minsann inte *muttrar* =)
    Blir inte du nervös av att han åker iväg på svensexa? Jag blir nervös av att bara höra det. Dagen D närmar sig !! hihi
    Har du möhippan framför dig?
  • Lischen

Jag stämmer in i kören: Lycka till att 1:a augusti-brudar!!

...och håller med MilosMamma... Jag vill höra allt nästa vecka!

Jag ska hem till min mamma idag. Hon har varit barnvakt i natt, för att prova på innan bröllopsnatten (det är första gången som min lill-tjej sover borta från både mamma o pappa...men det har gått jättebra!!) och nu när de rövat bort min kille ville jag ha sällskap. Han kommer inte hem förrän imorgon em, de ska till High Chaparrall. Yihaaaa....

• För  kärlekens  skull

ja har fixat med allt nu tror jag... jag har bubbel att köpa... men vi vet inte vad vi ska ha bara....
    någon som har förslag.... vad har ni köpt....

jag vet heller inte var jag ska få tag i röda ballonger och helium.....

• brud2009

Igår var jag på ryggmasage och ansiktbehandling åååå vad underbart det va, 2 timmar va jag där
    Idag har jag inhandlat smink, så nu är man pank Ska försöka få min blivande man att hjälpa mig med att stämpla och embossa festprogramen nu

Instämmer med de föregående, hoppas alla 1/8 brudar får en fantastisk dag idag!

• MammaMiaa

Lycka till alla brudpar som gifter sig i dag. Hoppas ni får en underbar dag själv gifter jag mig om en vecka.

• 090829
    Boomtown skrev 2009-08-01 11:23:14 följande:
    Blir inte du nervös av att han åker iväg på svensexa? Jag blir nervös av att bara höra det. Dagen D närmar sig !! hihiHar du möhippan framför dig?
    Haha jo lite, han ringde mig lite chockad och sa att "vet du älskling, jag har min svensexa" haha. Han har fått knatat omkring i sån där brottardräckt som bara täcker snorren i stort sätt och sålt sexleksaker i stan =D Jag hade min möhippa den 27 juni. En helt galen dag var det, superkul.
    Ja nu känns det verkligen att det snart är dags =D Ihhhh.
  • Mitt hjärta 2008

Tänk nu har tråden sina första FRUAR!!
    Vill verkligen höra allt sen, några sista minuten tips kanske

Tänk nästa lördag vid denna tiden är man själv fru, jäklar vad pirrigt!!

• För  kärlekens  skull

har 13 dgr kvar till vår stora dag.... har massor med att fixa men ändå har massor blivit avklarat....

• Med stor förväntan

Hoppas ni alla som gifte sig igår hade en underbar dag! Berätta gärna lite när ni har tid =)

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3