• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • brud2009

Har nog aldrig tidigare blivit så glad som jag blev ikväll när jag märkte att jag fått min mens hahaha Har varit lite rädd för att den skulle lyckas komma till nästa helg, så skönt att slippa oroa sig över det oxå

Nu börjar det pirra rätt ordentligt i magen, snart bara 1 VECKA KVAR!!!

• Lischen
    brud2009 skrev 2009-07-31 00:51:54 följande:
    Har nog aldrig tidigare blivit så glad som jag blev ikväll när jag märkte att jag fått min mens hahaha Har varit lite rädd för att den skulle lyckas komma till nästa helg, så skönt att slippa oroa sig över det oxå Nu börjar det pirra rätt ordentligt i magen, snart bara 1 VECKA KVAR!!!
    Grattis!! Jag sitter och väntar på samma sak... och hoppas på samma tur som du! Har också bara en vecka kvar nu!

Pirrigt! Sista dagen innan semestern. Nästa vecka lär bli hektisk med allt små-pyssel o sista-minuten-grejer, samt allt folk som kommer för att hjälpa till...

Igår kom grannen med bord o stolar som vi lånat av församlingen bredvid. Jättesnällt av honom! Bara att lasta in i garaget...

Imorgon kommer svågern med partytältet som vi ska ha festen i. Min m2b tror att de ska sätta upp det imorgon, men hans gamla kompisar hemifrån kommer tillsammans med svågern och de ska ta honom långt härifrån... Tältet sätter de upp med gemensamma krafter på söndag.
  • 20090801

Är inne här lite snabbt för det är en del att pyssla med idag. Imorgon blir jag fru, så härligt.

• Goaste
    20090801 skrev 2009-07-31 10:31:39 följande:
    Är inne här lite snabbt för det är en del att pyssla med idag. Imorgon blir jag fru, så härligt.
    Åh va mysigt!
    Förstår om du har fullt schema idag... Hoppas att eran dag blir bra i morgon!
  • EmmaS

Japp!!!! Eller rättare sagt... Om några timmar... =D

Hoppas alla som gifter sig förste augusti får en UNDERBAR bröllopsdag!!!!! =D

Cattis77 skrev 2009-07-31 23:31:02 följande:
    Imorgon smäller det...
  • Boomtown

Lycka till alla brudpar 1 augusti!

• 090829

Lycka till alla ni som gifter sig idag ! =)

• 090829

Nu har karln åkt i väg på jobb till något han tror är en vattenläcka. Sanningen är den att hans vänner står och väntar på honom och det är dags för svensexa. Han har påpekat några gånger att han tror att det är svensexa på G men jag försäkrade honom om att den minsann är nästa eller helgen därpå för vi har minsann massa saker att göra idag. Vi ska båda på kalas och middag ;) Kalset får jag gå på själv medans middagen var ju bara en fejk haha. Han var dessutom och drack öl med min bror igår så han är inte så jättepigg heller.. Moahaha skadeglädje. En filmkväll hemma hade nog varit bättre om han får bestämma idag men igår passade det minsann inte *muttrar* =)

• Mrs4ever

Lycka till alla 1:a aug. brudar och gummar!!!!!

Själv har jag bara två veckor kvar =) Längtar.....
    Är dock orolig för vädret. Men ska försöka fokusera på något annat.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3