• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • 090829
    Småland09 skrev 2009-07-20 17:52:05 följande:
    Försök kom iväg på spinningpass, kör förbränningspass nu sista biten. Jag körde spinning 3 ggr förra veckan på lunchen och f-n vad det gett resultat! Har kört idag och ska försöka få in åtminstone 2 till innan bröllopet. Spring! Absolut bästa för att tappa "fluff" och gå morgonpromenader innan frukost! Gå i ngn timma (ta en näve russin om du känner att det inte går utan ngt i magen). Du kan ju ta med barnet i vagnen så får du motvikt i backarna med
    Tack! Jag tror jag ska börja med detta! Anledningen att jag inte kommer iväg till gymmet som jag vill är att min sambo jobbar sent och jag sitter då hemma med båda barnen och gymmet har ingen barnpassning tyvärr. Ska ta ett snack med karln i kväll och be honom vara hemma så jag hinner åka och gymma ;)
  • 090829

Wiiiie!! Nu är säckpipa bokat till vigsel =D
    Det lär nog bli Amazing grace som ingång och Scotland the brave som utgångslåt.

Vad ska ni andra ha som in och utgångslåtar ?

• Lischen

Ingång; "Han går som en karl"/"En tuff brud i lyxförpackning" (vi går mot varandra, möts i mitten)
    Utgång; "Värmlandsvisan" på trumpet

• Juis31

Mina underbara tärnor kämpade för en hippa åt mig..men de va inga som kunde den helgen..endast mina 2 tärnor av ca 20 tillfrågade hade möjlighet..:/...Så de blir ingen hippa för mig..Känns väl lite sådär..men de är inte mycket att göra nåt åt..Roligt att dom anstränger sig för min sambo iaf..

Ang.psalmer ska vi ha..Rysska Nationalsången in..haha..de är min blivande som valt den,o den är faktiskt ganska maffig på orgel..o ut blir mendehlson..!!

• BrideToBe09

När vi går in, ja eller vi kommer redan att stå på plats och gästerna får tåga in , ska vi ha Metallicas "Nothing else matters". (Vi gifter oss i en trång liten vinkällare där alla gästerna kommer stå ovanför på en "balkong" och kika ner på oss och alla stearinljusen. Så vi måste vara på plats innan gästerna går ner, annars skulle vi aldrig kunna komma förbi och kunna ta oss ner i källaren. )

Hur vi gör när alla ska tåga ut vet jag inte. Vi kanske kör den då med. ÄLSKAR den låten, den är bara så bra, ger mig gåshud.

• BrideToBe09

Ang hippa, så blev jag hippad för ett par helger sedan. Trodde verkligen inte att det skulle bli av, men tji fick jag. Underbart!!
    Dock har jag inte hört något alls från sambons kompisar. Hoppas så att de hittar på något. Men det är bara lite drygt 2 veckor kvar nu och jag har inte hört något. Plus att vi åker bort en vecka nu på måndag. Så det blir tajt.

• För  kärlekens  skull
    Juis31 skrev 2009-07-21 13:21:20 följande:
    Mina underbara tärnor kämpade för en hippa åt mig..men de va inga som kunde den helgen..endast mina 2 tärnor av ca 20 tillfrågade hade möjlighet..:/...Så de blir ingen hippa för mig..Känns väl lite sådär..men de är inte mycket att göra nåt åt..Roligt att dom anstränger sig för min sambo iaf..
    En av gästerna som kommer berättade för mig att jag inte kommer att ha ngn Möhippa.... hennes anledning var att jag var för gammal för det.... o sedan sa hon "jag vet ju att du inte gillar sådant"...... ngt som jag ALDRIG sagt.... men men.... sedan fortsatte hon med att säga att hon mailat med min tärna och med några till och att hon var den som avstyrde det hela.... hon tyckte att "vi"... hon och jag skulle kunna gå ut o äta någongång framöver istället...... hon berättade vilka planer som de hade pratat om osv....
    ja ja vad ska man säga...... nu är det bara 25 dgr kvar så det kommer inte hinnas med... då jag vet att alla kommer att vara borta de sista veckorna innan vi ska gifta oss och sedan är vi själva uppbokade på massor..... men men.....
  • För  kärlekens  skull

det står oftast på det som du äter o sedan är det bara att försöka räkna ut vad det blir.... behöver inte vara exakt men ungefärligt ialla fall....

090829 skrev 2009-07-21 12:55:30 följande:
    För kärlekens skull skrev 2009-07-20 17:18:50 följande:
    Tack för tipset men jag har NOLL kolla på kcal haha. Nu äter jag som vanligt men lite mindre och inte läsk, saft godis eller sånt. Hur räknar man kcal ?
  • För  kärlekens  skull

Inmusik: För kärlekens skull....
    Därefter För kärlekens skull som en tärnan kommer att sjunga
    mer solosånger som vi ska ha är
    Nu är tid att leva....
    Av längtan till dig...

ut ska vi har
    Honey honey......

psalmer är 286. 1-2.
    o Vigselpsalm 1.

• MilosMamma

Hörde ni mej på p1 nyss då??