Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Wiiiie!! Nu är säckpipa bokat till vigsel =D
Det lär nog bli Amazing grace som ingång och Scotland the brave som utgångslåt.
Vad ska ni andra ha som in och utgångslåtar ?
Ingång; "Han går som en karl"/"En tuff brud i lyxförpackning" (vi går mot varandra, möts i mitten)
Utgång; "Värmlandsvisan" på trumpet
Mina underbara tärnor kämpade för en hippa åt mig..men de va inga som kunde den helgen..endast mina 2 tärnor av ca 20 tillfrågade hade möjlighet..:/...Så de blir ingen hippa för mig..Känns väl lite sådär..men de är inte mycket att göra nåt åt..Roligt att dom anstränger sig för min sambo iaf..
Ang.psalmer ska vi ha..Rysska Nationalsången in..haha..de är min blivande som valt den,o den är faktiskt ganska maffig på orgel..o ut blir mendehlson..!!
När vi går in, ja eller vi kommer redan att stå på plats och gästerna får tåga in , ska vi ha Metallicas "Nothing else matters". (Vi gifter oss i en trång liten vinkällare där alla gästerna kommer stå ovanför på en "balkong" och kika ner på oss och alla stearinljusen. Så vi måste vara på plats innan gästerna går ner, annars skulle vi aldrig kunna komma förbi och kunna ta oss ner i källaren. )
Hur vi gör när alla ska tåga ut vet jag inte. Vi kanske kör den då med. ÄLSKAR den låten, den är bara så bra, ger mig gåshud.
Ang hippa, så blev jag hippad för ett par helger sedan. Trodde verkligen inte att det skulle bli av, men tji fick jag. Underbart!!
Dock har jag inte hört något alls från sambons kompisar. Hoppas så att de hittar på något. Men det är bara lite drygt 2 veckor kvar nu och jag har inte hört något. Plus att vi åker bort en vecka nu på måndag. Så det blir tajt.
det står oftast på det som du äter o sedan är det bara att försöka räkna ut vad det blir.... behöver inte vara exakt men ungefärligt ialla fall....
Inmusik: För kärlekens skull....
Därefter För kärlekens skull som en tärnan kommer att sjunga
mer solosånger som vi ska ha är
Nu är tid att leva....
Av längtan till dig...
ut ska vi har
Honey honey......
psalmer är 286. 1-2.
o Vigselpsalm 1.
Hörde ni mej på p1 nyss då??