• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • För  kärlekens  skull

Om du vill ner 3 kilo till den 29 kan du äta ca 500-1000 kcal om dagen o så dricka mycket vatten.... men du kan äta mycket med grönt.....
    motion gör att du kan äta ytterliggare 100-200 kcal om dagen ... men du måste hålla dieten... och vara noggrann med att du får in dig det du behöver i näring....

090829 skrev 2009-07-17 09:09:21 följande:
    Vi har kvar att beställa tårtan men det räcker om man gör på torsdagen sa dom. Skor till min karl ska inköpas, alkoholen ska inköpas i Tyskland nästa helg och sen festprogrammen som gör mig tokig. Jag har äntligen fått ordning på allt utom bordspalceringen som jag inte får in på mittenuppslaget. Ang klänning så provade jag min i förregår. Jag har gått ner ca 3kg och nu kan jag ha den runt midjan. Gravidhänget som har varit börjar bli fastare men nu kan jag inte ha den över brösten. Jag skulle vilja gå ner ca 3-5kg till den 29e hur fixar man det? Jag har gymkort men kommer inte alls iväg så ofta som jag vill. Allevo har jag provat men det smakar ju apa. Jag gillar bara smootien..Någon som har lite tips ? =)
  • Småland09
    090829 skrev 2009-07-17 09:09:21 följande:
    Ang klänning så provade jag min i förregår. Jag har gått ner ca 3kg och nu kan jag ha den runt midjan. Gravidhänget som har varit börjar bli fastare men nu kan jag inte ha den över brösten. Jag skulle vilja gå ner ca 3-5kg till den 29e hur fixar man det? Jag har gymkort men kommer inte alls iväg så ofta som jag vill. Allevo har jag provat men det smakar ju apa. Jag gillar bara smootien..Någon som har lite tips ? =)
    Försök kom iväg på spinningpass, kör förbränningspass nu sista biten. Jag körde spinning 3 ggr förra veckan på lunchen och f-n vad det gett resultat! Har kört idag och ska försöka få in åtminstone 2 till innan bröllopet.
    Spring! Absolut bästa för att tappa "fluff" och gå morgonpromenader innan frukost! Gå i ngn timma (ta en näve russin om du känner att det inte går utan ngt i magen). Du kan ju ta med barnet i vagnen så får du motvikt i backarna med
  • Poca
    MarianneL skrev 2009-07-20 13:10:30 följande:
    Du borde nog fråga kyrkan. Där vi gifter oss sa de att det var ok med ris men INTE ok med rosenblad eller konfetti. Slå en signal det skulle de nog uppskatta.
    Oj, ja det ska jag göra. tack för tipste :)
  • brud2009

Har ikväll varit och träffat min kompis som är florist och ska göra alla blommor. Nu känns allt verkligen jättebra, det kommer bli super ååååå nu längtar jag och det pirrar till i magen.....
    Sen gör det ju inget att priset bli kanon

• Juis31

På lördag är de dags för svensexa för min blivande..jag är skitnervös för att försäga mig..:/

Idag har jag beställt bröllopstårtan (bättre sent än aldrig),köpt klänningar till mina 3 töser,också i senaste laget..nu är de i princip bara kläder till M2B kvar..suuck...att vi alltid ska vara ute i sista sekunden...!!

Drickat inhandlades för några helger sen i tyskland..skönt o ha de klart..

De är säkert nåt jag glömt,men de får jag ta veckan innan bröllopet,då jag har semester...!!

Har Ni alla blivit Hippade..??

• MW 090829

Japp har blivit hippad. Det är verkligen ett minne för livet!

Vi har inte valt psalmer än. Vilka ska ni ha?

• SaraPayam

Jag har inte blivit hippad än, å m2b har inte heller fått nån svensexa ännu, men vi misstänker att det kommer bli av på lördag

• Lischen
    Juis31 skrev 2009-07-21 12:27:30 följande:
    På lördag är de dags för svensexa för min blivande..jag är skitnervös för att försäga mig..:/Idag har jag beställt bröllopstårtan (bättre sent än aldrig),köpt klänningar till mina 3 töser,också i senaste laget..nu är de i princip bara kläder till M2B kvar..suuck...att vi alltid ska vara ute i sista sekunden...!!Drickat inhandlades för några helger sen i tyskland..skönt o ha de klart..De är säkert nåt jag glömt,men de får jag ta veckan innan bröllopet,då jag har semester...!!Har Ni alla blivit Hippade..??
    Jag blev hippad före midsommar. Jätteroligt! Bara känslan när jag ser alla kompisar och inser vad det är som händer... den lever jag på länge! Att mina kompisar från olika håll, som inte känner varandra sedan tidigare faktiskt har gått ihop och fixat allt detta tillsammans värmer som bomull runt hjärtat!! Underbara människor...

Min älskade tror nog inte att han ska få något, men hans kompisar och storebror kommer helgen före bröllopet...
  • 090829

För kärlekens skull skrev 2009-07-20 17:18:50 följande:

Om du vill ner 3 kilo till den 29 kan du äta ca 500-1000 kcal om dagen o så dricka mycket vatten.... men du kan äta mycket med grönt.....motion gör att du kan äta ytterliggare 100-200 kcal om dagen ... men du måste hålla dieten... och vara noggrann med att du får in dig det du behöver i näring....
    Tack för tipset men jag har NOLL kolla på kcal haha.
    Nu äter jag som vanligt men lite mindre och inte läsk, saft godis eller sånt. Hur räknar man kcal ?
  • MW 090829

Ja det undrar jag med

090829 skrev 2009-07-21 12:55:30 följande:
    För kärlekens skull skrev 2009-07-20 17:18:50 följande:
    Tack för tipset men jag har NOLL kolla på kcal haha. Nu äter jag som vanligt men lite mindre och inte läsk, saft godis eller sånt. Hur räknar man kcal ?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3