Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Om du vill ner 3 kilo till den 29 kan du äta ca 500-1000 kcal om dagen o så dricka mycket vatten.... men du kan äta mycket med grönt.....
motion gör att du kan äta ytterliggare 100-200 kcal om dagen ... men du måste hålla dieten... och vara noggrann med att du får in dig det du behöver i näring....
Har ikväll varit och träffat min kompis som är florist och ska göra alla blommor. Nu känns allt verkligen jättebra, det kommer bli super ååååå nu längtar jag och det pirrar till i magen.....
Sen gör det ju inget att priset bli kanon
På lördag är de dags för svensexa för min blivande..jag är skitnervös för att försäga mig..:/
Idag har jag beställt bröllopstårtan (bättre sent än aldrig),köpt klänningar till mina 3 töser,också i senaste laget..nu är de i princip bara kläder till M2B kvar..suuck...att vi alltid ska vara ute i sista sekunden...!!
Drickat inhandlades för några helger sen i tyskland..skönt o ha de klart..
De är säkert nåt jag glömt,men de får jag ta veckan innan bröllopet,då jag har semester...!!
Har Ni alla blivit Hippade..??
Japp har blivit hippad. Det är verkligen ett minne för livet!
Vi har inte valt psalmer än. Vilka ska ni ha?
Jag har inte blivit hippad än, å m2b har inte heller fått nån svensexa ännu, men vi misstänker att det kommer bli av på lördag
För kärlekens skull skrev 2009-07-20 17:18:50 följande:
Ja det undrar jag med