Villemo; En del människor borde få böta varenda gång de öppnar munnen, ena riktiga ärkeas är dom
Jag tycker oxå de ska stå o skita bara för de randiga benens skull
Pantzer; Jag har några procen kvar av just sånna flygfän, bananflugor. Några har vi lyckats dränka, men usch vad oerhört meningslösa dessa insekter är.
Blomman; Du är banne mig ett riktigt hussäljargeni. Bjussa på kaffe från bästa sidan av huset. Me like that. Hmmm .... jag mötte ett sånt där psykotroll då jag var ute o promenerade för lite sedan. Kan det vara hon som begivit sig norrut? Obehagliga är de iaf.
Sonja; Jag börjar bli attans nyfiken på dessa ryska ölsorter. Lova att du tar med några flarror då vi träffas. Finns dessa at köpa på apoteket Röda Näsan tro?
Soldemor; Välkommen tillbax. Jag är oxå gaaaaaaaaaaaalen i kläder, skor, handväskor, smycken. Flärd, mera flärd till folket.
Thinkerbelle; Jag sydde en del förr, på senare år mest raksöm, och gardiner. Men jag har anmält mig till en klädsömnadskurs, bara för att komma igång igen. Den börjar i september. En sak till, fy vilka dumsnutar som inte begriper att ni i er familj saknar varann. Morrar,
Föresten tjejer, ni som varit i Kina. Ni kan väl berätta lite om resan. Vad var bäst, vad ska man inte missa, boeende, shoppingtips etc.
Cantaton; Måste vara ljuvligt att få glädja andra med sång.
Lillabruden; Trivs du i nya frissan, o vad gjordes med allt hår som klipptes av?
Själv har jag varit så tröööööööött. Min kbt- terapeut liknar mitt nuvarande tillstånd med utbrändhet. Men min hjärna vilar inte, och ur min mun kommer ibland dumma saker. Som Lasse, stackaren får höra. Jaaaaaa hujedamig.
Ikväll ska jag iaf presentera tre filmidéer för nån som heter Oliver. Låter inte det coolt, o flashigt , och eftersom jag tycker så himla mycket om er allihopa. Ska jag bjuda på rosa bubbel ikväll, Skål ta mig fan.