Inlägg från: SessanPrinsen |Visa alla inlägg
  • SessanPrinsen

Vi som gifter oss den 18 juli 2009

Det är bara 12 dagar kvar =) Pirrar rejält... hoppas på att det inte kommer regna, eftersom vi ska ha utomhusvigsel =)

Fler än vi som ska gifta sig den 18 juli??? =)=) Hur känns det för er...vad sysselsätter ni er med de närmasta dagarna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-08 18:09
    Vi har nu varit gifta i tre veckor och har hunnit med vårt eget bröllop, våra vänners bröllop, bröllopsresa och så flyttar vi om två dagar =)

Har nu fått fotografens bilder och alla bilder från vänner och familj =) Vårt slottsbröllop har även uppmärksammats på blogg.se:s startsida, så gå gärna in på min blogg sessan82.blogg och titta gärna =)

Tusen kramar till alla nygifta brudar =)

• Svar på tråden Vi som gifter oss den 18 juli 2009
  • SessanPrinsen

Vi har precis gjort klart fest-och vigselprogram. Gjorde bordsplaceringsplakatet iförrgårnatt! Nu är det låtlista till Dj och passfoton kvar faktiskt =)

Du får gärna följa min blogg sessan82.blogg.se där jag har skrivit om bröllopet och hela planeringen. Kolla i kategorin till vänster under "bröllop..."

• SessanPrinsen

Tihi... en vecka kvar nu =)=)

Vi är faktiskt klara med allt. Förra veckan blev vi klara med både vigsel- oc festprogrammen. Hade inte sidenbandet av nån konstig anledning tagit slut mitt i allt, så hade vi fått de klara så mkt tidigare.

Toakorgarnas inköpslista blev klara i början på veckan och ja... nu gör vi faktiskt inte så mycket mera än att öva på brudvalsen =)

Tihi... åh vad jag längtar!

Sessan82.blogg.se

• SessanPrinsen

Fortfarande lyckorus =) Imorgon åker vi på smekmånad! Vart ska ni andra åka?

Vårt slottsbröllop var helt sagolikt. Precis tagit ur en sagobok! Oxfilen måste vara den godaste jag någonsin har ätit. Grymnt slott, fest hela natten =)

Åh... berättar mer när vi kommer hem! PUSS på er alla brudar!!!!

Svar på tråden Vi som gifter oss den 18 juli 2009