• Mizz Zunzhine

Någon mer som är rädd/nervös?

Här sitter man med 2 veckor kvar till bröllopet och en rädsla smyger sig fram. Är så rädd för att gå upp till altaret och hela kyrksaken, min m2b har inte riktigt förstått att jag är så rädd som jag är.
    Någon som kan något tips så det hinner försvinna?

• Svar på tråden Någon mer som är rädd/nervös?
  • BM2009

Jag är nervös, men försöker att tona ner det hela lite och tänka att det ska bli en rolig fest osv.

Om man gör det hela till något jättestort så blir det ju extra nervöst. Men tänker man att det är ju min sambo som jag älskar så mycket och ska få gifta mig med, mina vänner och släktingar som är där och att vi tillsammans ska äta gott och umgås och ha kul så kanske det blir lite lättare...

Jag är mest nervös innan för att allt ska klaffa. Tror att när man väl är där i kyrkan så släpper det nog. Efteråt kan man ju bara pusta ut och njuta av festen!

• Sommarpar

vi träffade vå präst i måndags, gifter oss på lördag. prästen ville inte träffa oss tidigare för att man är så nervös och så kommer man inte komma ihåg ngt på bröllopsdagen, så ju senare man träffar prästen destå bättre...

• Fluffytush

Kan ju meddela att jag inte ens kom ihåg mitt namn när vi repeterade =) Ha ha.

• lindab87

Jag är skit neervös gifter mig också om 2 veckor den 25 Juli och har nog aldrig haft så mycket fjärilar i magen som nu och fler lär det bli !

• Humlan66

Jaa du , inte för att skrämma upp dig ännu mera, men jag grät hela vägen till altaret jag men så är jag extra känsligsam med

• FruLjungberg

vi är redan gifta, men d va borligt och vi va själva nu ska vi ha en kyrklig välsignelse. det pirrar satan i magen och jag blir tårögd bara jag tänker på det. Har ju en massa graviditets hormoner i mig, kommer säkert stor tjuta. haha

• Fluffytush

Jag ska också gifta mig den 25 =) Coolt att vi har samma datum.

lindab87 skrev 2009-07-09 10:32:02 följande:
    Jag är skit neervös gifter mig också om 2 veckor den 25 Juli och har nog aldrig haft så mycket fjärilar i magen som nu och fler lär det bli !
  • Tess80

Här är en till som ska gifta sig den 25:e juli he he!

Jag känner också att nervositeten börjar krypa fram mer och mer nu. Allt blir mer "verklighet" nu, om ni förstår vad jag menar hi hi!

Fluffytush skrev 2009-07-09 11:47:58 följande:
    Jag ska också gifta mig den 25 =) Coolt att vi har samma datum.
  • Fluffytush

Jo exakt. Min klänning kommer inte förrän 3 dagar innan så jag e skit nervis över det också.

• Mizz Zunzhine

Nu är jag tebax från min honeymoon, vi tog den veckan innan själva bröllopet så nu är vi fina och bruna=) Kan säga att man är väldigt avslappnad osv nu än vad man var för en vecka sedan=) Nu gifter vi oss bara om 4 dagar och det mesta är färdigt nu men pirrigt är det iaf=)

• Fluffytush

Smart idé och ta smekmånaden innan. Det hade man behövt =)

Svar på tråden Någon mer som är rädd/nervös?