• Skarpa

Inhoppade moderatorer

Hej hej!

Skulle bara hoppa in och meddela att vi är ett gäng moderatorer som hoppat över från Familjeliv, eftersom flera moderatorer här har dragit sig tillbaka.

Så även om vi inte ser ut att ha varit så aktiva när man tittar i moderatorlistan (www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php) så är vi åtminstone vana moderatorer på systersajten.

Vi kommer antagligen att göra en del misstag så här i början, men vi hoppas att vi skall kunna få till det här på ett bra sätt för alla ändå

Om ni har frågor eller funderingar får ni gärna inboxa mig eller någon av de andra nya (jag vet inte hur de gamla moddisarna gör, så jag skriver bara utifrån oss nya ):

Sciarlotta
    Lady Namárië
    N1cke
    Skarpa
    Någon Tog Mitt Alias

Må gott i solen!

• Svar på tråden Inhoppade moderatorer
  • Pumpkin

Fniss Tja... Jag har ju faktiskt varit medlem sen december 2005 eller nånting sånt, så jag har haft tid på mig Sen var jag sjuuukt aktiv bra länge också

J D skrev 2009-07-02 23:20:42 följande:
      Jösses Pumpkin, när skrev du så många inlägg?! Jag känner mig ju typ osynlig i jämförelse med den mängden .
  • passionsblomman

Vi ska till stan imorgon så det ska jag fasiken göra! Var är den?

Pumpkin skrev 2009-07-02 23:22:47 följande:
    Jajjomen!Du... Du MÅSTE smaka snart! Åk till Gamla Stan och gå på B&J-baren där
  • Panzerfaust

Häagen Daz är klasser bättre än Ben Jerrys, båda finns på varje välsorterad ICA nuförtiden.

• passionsblomman

Du, jag har ungefär hälften av dina inlägg i mängd och har bara varit med sedan september -08. Kan man få skylla det på alla blomfrågorna månntro...

*rodnar*

Pumpkin skrev 2009-07-02 23:23:39 följande:
    Fniss Tja... Jag har ju faktiskt varit medlem sen december 2005 eller nånting sånt, så jag har haft tid på mig Sen var jag sjuuukt aktiv bra länge också
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-07-02 23:26:53 följande:
    Du, jag har ungefär hälften av dina inlägg i mängd och har bara varit med sedan september -08. Kan man få skylla det på alla blomfrågorna månntro... *rodnar*
    Äsch det är för att du jagar reklamspammare med grötslev...
  • Pumpkin

På Västerlånggatan 41!

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:24:20 följande:
    Vi ska till stan imorgon så det ska jag fasiken göra! Var är den?
  • Pumpkin

Och jag tycker att Ben&Jerrys är klasser bättre än Häagen Dazs

Panzerfaust skrev 2009-07-02 23:25:49 följande:
    Häagen Daz är klasser bättre än Ben Jerrys, båda finns på varje välsorterad ICA nuförtiden.
  • Pumpkin

Ja, skyll på det du

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:26:53 följande:
    Du, jag har ungefär hälften av dina inlägg i mängd och har bara varit med sedan september -08. Kan man få skylla det på alla blomfrågorna månntro... *rodnar*
  • passionsblomman

Jaaa! Där har vi det!
    Då kan jag ALDRIG bli moderator, för vem ska då jaga reklamarna!

Panzerfaust skrev 2009-07-02 23:30:26 följande:
    Äsch det är för att du jagar reklamspammare med grötslev...
  • Panzerfaust
    Pumpkin skrev 2009-07-02 23:32:35 följande:
    Och jag tycker att Ben&Jerrys är klasser bättre än Häagen Dazs
    BJ är ju inte äckliga men de har en lite konstgjord smak tycker jag sedan gör det ju inte saken bättre att den vidrigaste glassen jag ätit var BJ (Banoffee).
  • Pumpkin

Den lät i och för sig inte ens god bara man läser namnet

B&J är mums! Tycker jag Men smaken är ju som baken som bekant.

Panzerfaust skrev 2009-07-02 23:38:52 följande:
    BJ är ju inte äckliga men de har en lite konstgjord smak tycker jag sedan gör det ju inte saken bättre att den vidrigaste glassen jag ätit var BJ (Banoffee).
  • passionsblomman

Och lite på bebistråden, bry sig om tråden och tanttråden och prästtråden och glad-tråden och så brudöverlämningstrådarna....

... jag måste uuuuut härifrån!

Pumpkin skrev 2009-07-02 23:32:57 följande:
    Ja, skyll på det du
  • Pumpkin

Hahaha

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:45:03 följande:
    Och lite på bebistråden, bry sig om tråden och tanttråden och prästtråden och glad-tråden och så brudöverlämningstrådarna....... jag måste uuuuut härifrån!
Svar på tråden Inhoppade moderatorer