• Skarpa

Inhoppade moderatorer

Hej hej!

Skulle bara hoppa in och meddela att vi är ett gäng moderatorer som hoppat över från Familjeliv, eftersom flera moderatorer här har dragit sig tillbaka.

Så även om vi inte ser ut att ha varit så aktiva när man tittar i moderatorlistan (www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php) så är vi åtminstone vana moderatorer på systersajten.

Vi kommer antagligen att göra en del misstag så här i början, men vi hoppas att vi skall kunna få till det här på ett bra sätt för alla ändå

Om ni har frågor eller funderingar får ni gärna inboxa mig eller någon av de andra nya (jag vet inte hur de gamla moddisarna gör, så jag skriver bara utifrån oss nya ):

Sciarlotta
    Lady Namárië
    N1cke
    Skarpa
    Någon Tog Mitt Alias

Må gott i solen!

• Svar på tråden Inhoppade moderatorer
  • Panzerfaust
    N1cke skrev 2009-07-02 21:30:58 följande:
    sköter sig osv.
    Aj fan...
  • Pumpkin

Nej, jag ska inte ta vägen någonstans. Jag BOR ju här på BT Men jag ska inte vara moderator längre

*Bjuder på lite god glass så Passionis blir glad igen*

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:06:56 följande:
    Nä vaddå? Ska du ta vägen någonstans? *surar*
  • J D

Panzerfaust skrev 2009-07-02 23:10:06 följande:
    Aj fan...

Själv svarade jag på en rekryteringsannons som Com.ansv. lade ut här förra augusti när jag just hade blivit medlem. Jag tror att mina juridikkunskaper kan ha varit en fördel med tanke på likheten med att man måste tolka regler här också.

• passionsblomman

Okej då om du bjuder!
    *drar in plutunderläppen lite och njuuuuter glass*

Pumpkin skrev 2009-07-02 23:11:04 följande:
    Nej, jag ska inte ta vägen någonstans. Jag BOR ju här på BT Men jag ska inte vara moderator längre *Bjuder på lite god glass så Passionis blir glad igen*
  • Pumpkin

Och jag skickade in en intresseanmälan när man först började med moderatorer här på sajten (september 2007). Tror min aktivitet på och kännedom om sajten och dess medlemmar var avgörande.

• Pumpkin

Bra! Så ska det låta

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:13:42 följande:
    Okej då om du bjuder! *drar in plutunderläppen lite och njuuuuter glass*
  • passionsblomman

När det är du som bjuder, då är det sådan där B&J va?
    (har fortfarande aldrig ätit sådan...)

Pumpkin skrev 2009-07-02 23:15:07 följande:
    Bra! Så ska det låta
  • J D

Skarpa skrev 2009-07-02 18:39:05 följande:
    Hej hej!Skulle bara hoppa in och meddela att vi är ett gäng moderatorer som hoppat över från Familjeliv, eftersom flera moderatorer här har dragit sig tillbaka.Så även om vi inte ser ut att ha varit så aktiva när man tittar i moderatorlistan (www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php) så är vi åtminstone vana moderatorer på systersajten.Vi kommer antagligen att göra en del misstag så här i början, men vi hoppas att vi skall kunna få till det här på ett bra sätt för alla ändåOm ni har frågor eller funderingar får ni gärna inboxa mig eller någon av de andra nya (jag vet inte hur de gamla moddisarna gör, så jag skriver bara utifrån oss nya ):SciarlottaLady NamáriëN1ckeSkarpaNågon Tog Mitt AliasMå gott i solen!

Jösses Pumpkin, när skrev du så många inlägg?! Jag känner mig ju typ osynlig i jämförelse med den mängden .

• Pumpkin

Jajjomen!

Du... Du MÅSTE smaka snart! Åk till Gamla Stan och gå på B&J-baren där

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:18:30 följande:
    När det är du som bjuder, då är det sådan där B&J va? (har fortfarande aldrig ätit sådan...)
Svar på tråden Inhoppade moderatorer