• Skarpa

Inhoppade moderatorer

Hej hej!

Skulle bara hoppa in och meddela att vi är ett gäng moderatorer som hoppat över från Familjeliv, eftersom flera moderatorer här har dragit sig tillbaka.

Så även om vi inte ser ut att ha varit så aktiva när man tittar i moderatorlistan (www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php) så är vi åtminstone vana moderatorer på systersajten.

Vi kommer antagligen att göra en del misstag så här i början, men vi hoppas att vi skall kunna få till det här på ett bra sätt för alla ändå

Om ni har frågor eller funderingar får ni gärna inboxa mig eller någon av de andra nya (jag vet inte hur de gamla moddisarna gör, så jag skriver bara utifrån oss nya ):

Sciarlotta
    Lady Namárië
    N1cke
    Skarpa
    Någon Tog Mitt Alias

Må gott i solen!

• Svar på tråden Inhoppade moderatorer
  • N1cke

Yes.

För att poängtera.
    Vi modererar även på FL.
    Vi har inte hoppat av där. :)

• Någon Tog Mitt Alias

Och jag vill bara säga Hej! =)

Ni som hänger på FL känner mig under aliaset Lovan. Men här var det någon som hade snott det... *muttrar*

Vill bara säga att det är kul att moderera även här. Är det någonting, så hojtar ni bara!

Jag har varit moderator på FamiljeLiv sen drygt 2 år tillbaka, så jag ska nog veta vad jag gör för någonting. Dock är det inte omöjligt att det sker några misstag, men det rättar vi självklart till. Man är väl inte mer än människa.

Kul att vara tillbaka på BT! Hängde lite här när jag skulle gifta mig med maken - för ganska precis 5 år sen. Får se om något hänt här sen dess.

//Lovan

• Hoffsennanen Tottoplex

hur blir man moderator?och har man det som ett vanligt jobb?*nyfiken*

• J D

Hejhej! Kul med förstärkning!

• N1cke
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-07-02 19:58:07 följande:
    hur blir man moderator?och har man det som ett vanligt jobb?*nyfiken*
    Aktiv, sköter sig osv.

Jag gjorde ett moderatortest på Familjeliv.se och fick ett bra resultat. Det tillsammans med min medverkan avgjorde nog. Man får inte betalt och är inte anställd.

• Marie88

Jag med, som ni säkert redan märkt har jag vart inaktiv ett bra tag. Så blir det med andra prioriteringar.

Lycka till!
    Kramar Marie

Kärlek kan förflytta berg
  • passionsblomman

Nä vaddå? Ska du ta vägen någonstans? *surar*

Pumpkin skrev 2009-07-02 21:54:04 följande:
    Så bra, då kan jag alltså dra mig tillbaka med gott samvete Lycka till allihop!
Svar på tråden Inhoppade moderatorer