• Swing

vill veta allt om ; bröstförstoring

Jag förstorade brösten för drygt 5 år sedan. Innan mina konsultationer talade jag i telefon med Maj Malm på Clinique Esthethique, och hon imponerade tyvärr inte på mig. Talade sig varm för koksalt, vilket jag absolut inte ville ha, så jag var aldrig där på konsultation. När man nu läser på deras hemsida ser det ut som att de numera (i undantagsfall) använder geléhallonimplantat. De koksalt- och flytande silikonimplantat jag sett hos bekanta har inte sett bra ut, tyvärr. Men mycket beror ju på ens personliga förutsättningar och kirurgens jobb.
    Hur som helst - Lycka till!

• Swing

Mina barn var tonåringar så graviditet var inte aktuell.
    Räknar väl också med byte av implantat nån gång och har naturligtvis sparkonton för sånt och annat.

• Swing

MrsMuffin: Det är mycket pengar, men jag sparade några hundralappar i månaden sedan jag var i 20-årsåldern. När jag väl förstorade brösten var jag 40+ och hade haft många år på mig att spara och tänka över saken. Är jättenöjd och önskar att jag gjort det tidigare, men oförutsedda tråkigheter gjorde att det fick skjutas upp några år.
    Ett sparande är alltid bra att ha - man vet aldrig till vad det kan behövas.

Svar på tråden vill veta allt om ; bröstförstoring