• MimmiMama

exfrun väljer samma resmål som vår smekmånad samtidigt!

får man tycka det är trist?
    av alla grekiska öar som finns väljer hon att åka till den lilla ön dit vi ska på vår smekmånad samtidigt som oss! Varför?
    Det är inte så att hon inte vet att vi ska dit för det vet hon.
    Kan inte hjälpa det men jag tycker det känns astrist...

• Svar på tråden exfrun väljer samma resmål som vår smekmånad samtidigt!
  • Mrs Baom

Jag förstår att det känna piss-trist!! känns ju nästan som att hon vill sabba er smekmånad när hon gör på det viset... hoppas det löser sig!! skickar en kram till dig!

• agtiwi

Förstår dig.. Vet tyvärr inte riktigt vad jag ska skriva, blev upprörd av att läsa detta. Även om ni (vet inte alls om ni gör det) umgås annars så kunde ni ju gott och väl ha fått vara i fred där. Hoppas din man har skinn på näsan så han säger i från om hon skulle få för sig att ränna efter er.

• För  kärlekens  skull

Sjukt... hut kommer det sig att hon gör sååååå.....

• MimmiMama

För kärlekens skull skrev 2009-06-21 20:28:32 följande:

Sjukt... hut kommer det sig att hon gör sååååå.....
    ingen aning! även om hon kanske missat att det var dit vi skulle när hon och hennes nya började planera sin resa så skulle ju jag ha bytt resmål om jag var henne.
    Inte hade jag velat åka dit min exmake åker på smekmånad!
    Speciellt inte eftersom resmålet är så litet!
  • Emelieca

Ja låter verkligen jättemärkligt, ni måste kunna prata med henne och fråga varför. Känns ju inte så kul om ni kommer stöta på henne var och varannan dag om ön är väldigt liten. Ni kan inte välja en annan ö då? Hoppas det löser sig.

• MimmiMama
    Emelieca skrev 2009-06-21 20:31:00 följande:
    Ni kan inte välja en annan ö då?
    Vi bokade i februari och hon ska boka sin resa nu....
    Om det inte vore för att vi valt resmål med stor omsorg så hade jag gärna bytt..
  • För  kärlekens  skull

om hon inte har bokat än kan du inte be henne boka till ngt annat ställe......

• MimmiMama

För kärlekens skull skrev 2009-06-21 20:35:01 följande:

om hon inte har bokat än kan du inte be henne boka till ngt annat ställe......
    det känns inte så kul att jag ska behöva göra det...
    jag tycker hon själv skulle inse att det kanske inte är en bra idé eller att min blivande man skulle prata med henne.
    Men han tycker att han inte kan förbjuda henne att åka dit hon vill och det kan man ju inte egentligen.
    Men man kan ju undra varför hon måste åka just dit, just då!
    Min blivande tror det bara är en tillfällighet medan jag känner att hon vill störa/"förstöra" lite.
  • TinkerBelle

Finns kvinnor som är lömska!
    Hon vet vad hon gör, inte har hon glömt vart ni ska.

Men låt inte det störa dig.
    Hennes ex. man har valt DIG!
    Om ni springer in i dem så är det henne det kommer at kännas för ? om hon nu fortfarande har känslor för din man.
    Låt den lycka ni har tillsammans lysa om er.
    Visa att det är ni två som är på smekmånad.
    Helt övertygad om att ni inte kommer att springa in i dem fler än en gång.

Håller tummarna att allt går bra!

• ElMac

Även om de låter barnsligt, men jag hade nog bytt resmål om jag var ni.. Fan kan ju inte vara kul varken för dig eller din partner. Även om man är vänner så skulle de ju kännas väldigt märkligt.. Hoppas det löser sig på bästa sätt!

Svar på tråden exfrun väljer samma resmål som vår smekmånad samtidigt!