Jag 178 cm, han 181 cm, vad ska jag ha för skor?
Jag vill helst inte bli längre än han. Men det är ju så snyggt med högklackat!
Vi gifter oss i oktober så det ska väl helst inte vara sandaler/sandaletter.
Hur hade ni gjort?
Jag vill helst inte bli längre än han. Men det är ju så snyggt med högklackat!
Vi gifter oss i oktober så det ska väl helst inte vara sandaler/sandaletter.
Hur hade ni gjort?
Han kanske kan ha en liten sula på sina skor och du kan ju ha en med låg klack.. typ 2 cm?!
Släng på honom ett par Dr. Martens så kan du ha vad du vill.
Jag har några vänner där tjejen är längre än sin man även utan skor. Hon har ofta högklackat ändå och de är jättefina ihop.
I ert fall så kan det ju inte bli mer än någon cm om du inte hade tänkt ha klackar på 10 cm. 5 cm är väl ganska vanligt och hans skor är ju inte totalplatta heller.
Ska du sätta upp håret eller ha slöja eller krona så kommer du ju att bli längre i vilket fall som helst.
Så jag hade helt enkelt struntat i längden och haft de skor jag trivdes bäst i.
Det beror ju också på vad du/ni trivs med. Tycker han det är jobbigt om du är längre/lika lång som han? Tycker du det?
Jag älskar högklackade skor och har många... min sambo som är 10cm längre än mig tycker jag blir lite för lång (eller nog snarare att han blir för kort) när jag har riktigt höga klackar. Inte för att jag alltid bryr mig men just på bröllopet vill jag ju att vi båda ska vara nöjda.
Jag ska ha skor med ca 5cm klack - men tom en skonörd som jag bryr mig inte så mycket om just skorna. De kommer inte synas ändå under klänningen...
Han bryr sig inte nämnvärt om att jag blir längre än han, det är jag som är fjollig med sånt.
Kan man gifta sig i ballerina?
Kan du inte ha ett par ballerinaskor i vitt skinn? Då kan du ju ha strumbyxor till. Det hade min kompis som är 3 cm längre än sin man.
Absolut!!
Jag har en kompis som gifte sig i ballerina, hon broderade dem.
Då ska jag nog leta upp ett par snygga ballerinapjuks.
Tack för svar!
Jag är 183, min blivande 180...jag har alltid högklackat i vanliga fall, typ 10-15 cm klackar, och brukar inte bry mig, men vet inte heller hur jag ska göra på bröllopet. Ska ha en klännning där skorna syns och vill inte ha helt platta skor, känns tråkigt, men vill samtidigt inte se ut som en amazon