• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Bluebride

är det bara jag som gifter mig den 22/5 då?

Även om ett bröllop nu känns som en dålig idé pga alla gräl som är nu, men mycket är för att vi går hemma båda två och det tär på oss båda. Jag bara hoppas på bättre tider.

• MondayGirl

Vi gifter oss den 22 maj 2010 =)

• Bluebride

Vilka tider gifter ni er? Eftersom vi kommer ha en dotter på ca 1,5 år, så kommer vi ha bröllopet redan vid 1, så det inte blir så sent, för många gäster kommer vimmerby eller sundsvall och det är en bit till Flen

• CiaLovesAndreas

Vi gifter oss också 22 maj kl 15

• johi77

15 maj är vår dag med. Mest för att det är så bra med långhelg och lätt för hitresande. Kl 15 var mitt önskemål med men pga populär kyrka var man tvungen att ta kl 14 eller 16 och det blev det senare alt för oss.

• maj2010

Vi ska också gifta oss den 15 maj! Vi vill gifta oss när det är som vackrast här i Göteborg och just i mitten av maj brukar det blomma överallt och vara vackert väder. Och den där klämdagen gör ju sitt till också...

• Lilleke

Byter ämne en sväng.

fick i helgen veta att min blivandes syster ska få barn(jätteglad för hennes skull!!!) men det är troligtvis beräknat till i mitten av maj och vi har satt datum den 8:e.
    Hur ska vi göra? Byta datum? Man vet ju aldrig när en bebis ämnar komma. Och det är jätteviktigt för oss alla att hon och hennes man kan vara med. Datumet är inte officiellt än så de vet inget om våra planer.

Hjälp!

Svar på tråden MAJ 2010