Ja tänk om man visste exakt vilka som kom redan nu! Man hoppas ju att alla ska kunna komma som man bjuder, för det är ju de som man VILL ha där! Jag satt och gjorde lite bordsplacering här för nån dag sedan, vilket är helt korkat egentligen... men kan inte låta bli, haha. Jag (erhm, vi...) har tänkt ha det klassiska med honnörsbord och tre "tungor".
Jag satte mina samtliga syskonbarn vid ett bord, som får bli barnbord. Bröderna med fruar hamnade också vid samma bord då. Sen vet jag ju inte hur många av våra kompisar/övriga gäster som tar med sig barn. De kommer vara lite yngre (upp till drygt 1,5 år och nån på 4 år) så de får väl sitta vid föräldrarna då, men jag tror (hoppas?) att de kommer lämnas med barnvakt. Visst skulle en fyraåring kunna sitta med de andra barnen vid barnbordet, men då känner ju inte hon de övriga barnen (alla mina syskonbarn känner ju varandra), så de kanske hellre sitter vid föräldrarna ändå...? Jaja, sånt är väl bara o höra med föräldrarna då om de ska ha med barnen.
Idag mailade jag iväg min bild som jag vill ha som stämpel, så jag hoppas på ett svar snart med en prisuppgift. Är så ivrig på att få sätta igång och embossa nu ju!