• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Fröken Strössel

Hej tjejer! Hur gör ni med bröllopsresa? Åker ni direkt efter bröllopet eller senare under sommaren/hösten. Just nu är vi inne på att åka torsdagen efter bröllopet men blir det kanske för mycket att tänka på precis innan? Road trip i Kalifornien står på schemat!!

• Zavannah

Fröken Strössel skrev 2009-06-26 19:15:03 följande:

Hej tjejer! Hur gör ni med bröllopsresa? Åker ni direkt efter bröllopet eller senare under sommaren/hösten. Just nu är vi inne på att åka torsdagen efter bröllopet men blir det kanske för mycket att tänka på precis innan? Road trip i Kalifornien står på schemat!!
    Vi ska åka under sommaren tänkte vi Och vad kul, vi ska oxå bila i Kalifornien!
  • Pingstdagen2010

Vi kommer att åka på semester någon gång under hösten. Det blir nog svårt att hinna spara ihop pengar till både ett stort bröllop och en bröllopsresa. Vilken sammanträffande vi har också funderat på en roadtrip i Kalifornien :)

• patrikoannika

Hej, hej, hej!!

Här är en till som ska gifta sig maj 2010. Den 8:de närmare bestämt.

För i förrgår friade min blivande man. På min 30 års dag!

• patrikoannika

Kanske skulle passa på att presentera mig... hi hi..

Annika heter jag, 30 år som sagt. Har varit tillsammans med blivnade mannen i 9 1/2 år nu och vi har en dotter på snart 3 år. Bor i Skåne.

Och det första jag gjorde efter frieriet.. (nästan i alla fall..) var att bli medlem här! Hi hi..

I kväll ska vi ha 30-årsfest och vi tänkte då passa på att bjuda in alla som kommer (mest familjen och de närmaste vännerna..) till vårt bröllop, den 8 maj 2010!

Jag är lycklig!

• Fröken Strössel

Grattis patrikoannika! Vad kul med fest och bröllopsplanering!

Wow! Många roadtrips här, fantastiskt! Då kan vi hjälpas åt med planeringstips! Lutar nog faktiskt åt att vi åker 19 eller 20 maj, just nu tycker jag att det är roligare att planera bröllopsresan än bröllopet

• bimadrock

Vi kommer nog att åka ganska snart efter bröllopet. Vi funderar på Jordanien, verkar vara riktigt vackert där!

• Tattoo82

Jag heter Helena och är 27 år. Vi har varit tillsammans i 7 år och har två barn som är 1 och 3 år gamla. Bröllop blir det 29 maj! Vi gifter oss borgerligt med ganska liten budget då vi håller att bygga hus just nu.

Är det så poppis att bila i Kalifornien alltså?! Vår bröllopsresa blir nog senare på sommaren. Vi funderar på att hyra nåt hus/lägenhet nånstans runt medelhavet om vi kan hitta några billiga flygbiljetter!

Grattis patrikoannika!!

• snuttfia

Vi har inte funderat så mycket på bröllopsresa. Tror det blir svårt nog att ha råd med bröllopet så vi har låtit bli att fundera på det. Man kan ju alltid åka senare. Sen så misstänker min sambo att hans mamma kanske kan betala bröllopsresa för det gjorde hon till hans syrra så vi får väl se om vi tar oss ned till medelhavet iaf. Blir jätteglad om det blir så men skulle det inte bli det är jag nöjd med att få bli fru :D

Grattis patrikoannika, jag reggade mig också här typ sekunden efter vi bestämt oss :) Så roligt att läsa och få inspiration av alla andra här!

• Ninnalotta

Tänkte också presentera mig, jag heter Linnéa och är 26 som min kille. Vi har varit tillsammans 5år och ska gifta oss 14 maj. Kyrka och lokal är bokade så det känns väldigt bra!
    Bröllopsresan satsar vi förmodligen på någonting i Sverige, äventyr och natur vid någon mysig herrgård.

Svar på tråden MAJ 2010