• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Juli 2010

Fenixx - Jag tror nog att det ska fixa sig, på något vis så.
    Försöker hålla mig positiv.

inlio - Tusen tack för dina ord.
    Jag försöker lyssna mer på min kropp nu och jag tror att det redan gett resultat. Min mage gör inte fullt så ont som den gjort tidigare, vilket är skönt.
    Men det är ett trassel att komma fram till vad jag kan äta och inte, men antar att det blir något man får känna sig fram till. Se vad jag får mer ont av och inte...
    Det är väldigt skönt att ha bröllopet att planera, så man kommer bort från verkligheten en stund.

Kram till er alla !!

• kullaberg

Hej!
    Då hoppar jag också in här!
    Datum är bestämt; 10 juli 2010
    Kyrka är bokad och igår var vi och tittade på lokaler och har nu bestämt oss där också.
    Känns skönt att de "stora" bitarna är på plats. Vi ska gifta oss i min barndomskyrka och vi är så glada för att det datumet inte redan var uppbokat (populär kyrka) och sen har det bara flytit på med planerandet. Känns svårt att inte tänka på det och planera en massa, även om det är mer än ett år kvar. Fast många här verkar ha kommit väldigt långt i planerandet redan?

• Juli100724

Ja vi har bokad kyrka och lokal. men längre har inte vi kommit. Hur långt har ni andra kommit? Känns bara så långt dit...Ett helt år..

• Emmis28

Samma här: kyrka och lokal. Budget fastställd! Eller i och försig, en sak till är klar: brudtärnor och solist i kyrkan tillfrågade. Och en till kom jag på: 300 tusenskönor pressade..hihihi. Sen att det finns tusen miljoner idéer i form av tankar, nedladdade bilder och andra tips från datorn osv. är ju en annan femma... :)

Är SÅ sugen på att börja prova klänning! Men jag tänkte vänta tills efter sommaren då mina brudtärnor finns på plats för jag hoppas på att de vill vara smakråd.

Jag vet att vissa redan har klänning klar, vore kul att se bilder för tips och inspiration!

Köper/hyr/lånar/syr upp...hur gör ni?

• Emmis28

Förresten, vill lägga till: det är ju absolut ingen stress! Eller hur?! Det är som sagt långt kvar, och jag känner mig i alla fall inte stressad och hoppas att ingen annan gör det heller. Det ska ju inte vara en tävling vem som har kommit längst eller så, här är vi ju för att utbyta idéer, bli inspirerade o kanske få ett o annat akutråd eller stöttning nån gång av nån som befinner sig i ung. samma situation..? Eller hur? :)

• Fenixx

förr var väl juni den mest populära månaden men nu har jag läst att det är augusti som toppar listan.

ja hoppas absolut ingen känner sig stressad för vissa har bokat mer eller kommit längre. vi kör alla vårat eget race samtidigt som vi stöttar och ger tips till varandra.

onödigt vetande... är 390dagar kvar för oss idag. hihihi

• JooCee83

Jag är ju helt bakom som säger 13e juli! =) Jag har kollat helt fel, 10e juli är det ju som gäller! Om kyrkan är ledig dvs.. Vi vill gifta oss på öland i en speciell kyrka. Vecka 29 ska vi dit så vi avvaktar tills dess och undersöker saken då. =)

• Juli100724

Nä tävla hoppas jag inte någon gör. Man får jus e lite hur man själv lever. som jag är mammaledig och passar på att planera nu. För sen ska jag jobba heltid och då hinner jag inte på samma sett..

• Fenixx

ja och vi var ute i god tid för att hitta rätt saker till vårat tema och sen för att hinna spara ihop pengarna som behövs.

• sarahkka76

Har lite mkt just nu men ville välkomna alla nya och vinka till alla andra Återkommer när jag har lite mer tid.

Svar på tråden JULI - 2010 del2