någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Då bär det snart hem för att packa. Vi ska till Halmstad och bygga en veranda åt min moster.
Det tråkiga är att jag har dunder huvudvärk!!
Jäkla piss väder!!
Alla ha en bra helg så hörs vi på måndag om fikan!
Jag har svårt att komma från och vara i stan förren 18. Och jag förstår att det är segt för folk som slutar vid 16 att vänta på mig. Känns även lite dumt att komma 2h senare. Jag får hänga på en annan gång när det inte så så mycket på jobbet och jag kanske kan gå lite tidigare.
jag har fått med en annan tjej här inne på BT som jag känt rätt läääänge hon heter mizz zunzhine.. hon följer gärna med på tisdag så nu blev vi en till!! :)
krya på dig caroline,hoppas det känns bättre med huvudvärken har också haft migrän huvudvärk idag.
e helt pirrig idag!!!!!
jag va hos frisören idag å färga håret, å då säger hon; ja, emelie kommer ju ner till göteborg på torsdag!
då blev jag helt stel i hela kroppen!!!
pratade med min syster (tärnan igår) å hon sa inte ett ljud om att hon skulle komma ner!!!!!!!!!!
weeiiii..... tänk om det e min hippa som e pågång!!!
Vad roligt =) frisören kanske inte visste om att hon inte fick säga något =P
Hur blir det i morgon..
Vilka kommer till träffen...
Jag har barn vakt så jag kommer ..
Men jag kommer till fiket..
jag kommer oxå, direkt till fiket!
Nä det va nog det hon inte visste, eftersom syrran inte sagt något till mej att hon kommer, å mamma sa inte att hon skulle komma när jag pratade med henne idag heller! frisörna e ju min systers bästa kompisar!
oj då din frissa försa sig nog lite men det kanske var ett bra trick med nu är du ju lite förberedd på vad som kan hända dig :)
jag och Anne dyker upp på caféet imon med förhoppningsvis med min andra kompis Jessica som också finns här inne på BT!
see you girl tomorrow!
yes det gör vi, jag skall ut till mamma på dan å montera ett växthus... får se hur det går!
Och jag möter upp caroline vid kopparmärra.. kl 16.15?