någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Jag kan inte komma idag heller...
Har så himla mycket att gör att dety står mig över halsen nu..
Hoppas att ni får en trevlig fika får se om jag hänger med nästa gång
men då tar vi och hoppar det i dag tycker jag...? hoppas linvinter hinner läsa detta =)
ååååhhhhhh...... blir så j*vla förbannad!!!!!!
måste bara få skriva av mig lite grann...
fick mina kassakort från a-kassan idag... inga problem där, men sen hade jag fått ett brev till, som det stog typ, du måste skicka in kompliterande uppgiter! i ditt arbetsgivarintyg står det att du har frånvaro från arbetet i augusti 2008, men det står inte varför, om detta e semester betald eller obetald så måste det fyllas i, om det är någon annan frånvaro, måste detta frammgå... detta skall arbetsvivaren fylla i och va hos oss senast om tre veckor!!!
Men e dom helt funtade eller??? mitt i semester tider, tror dem på allvar att chefer e på jobbet nu?? inte min ialalfall, å han kommer inte tebax förrens i slutet av augusti...!
blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag hoppas att han (chefen) skall med på mattias svensexa på lördag så han kanske kan fylla i papprerna snabbt...men tänk om han inte e det???
då kommer ju inte dem bli ifyllda förrens i slutet av augusti!!!!!!!!!!
förlåt att det blev lite långt, men jag blir SÅÅÅ trött på a-kassan!!!
det är väl bara bra att man får lätta sitta hjärta ibland... förstår dig absolut,är själv trött på dessa j@>//a byråkrati...
det ända de gör hela dagarna är att pilla sig naveln och dricka kaffe...
ursäkta......
nu kommer gubbarna å kidnappar min karl... hehe..
gubben fatta ingenting när de kom för svensexan kl 9 imorse..., å han va inne å ducha när de kom, så när han öppnar bardumsdörren står det 9galna killar å skriker... hehe, han fattade nada...
fick ett dags schema över vad dem skall göra, så nu e dem påväg till en skivstudio där han skall spela in 3 låtar...hehe..an kan INTE sjunga
curly sue - takida
helt galen i dig - thomas ledin
holy diver - dio
sen bär det av till gökboet för 5 kamp och bastu, med alla gubbar, sen skall dem till en restaurang här i göteborg för att äta middag, å dricka massa öl ... på Delerium (en öl bar) där de BARA har öl...
så nu skall jag å ahns barn åka ut till min mamma i sommarstugan å hällsa på
Vad kul för honom!!
Och jag hatar med a-kassan!!!
Vi ska på bröllop den 14 Aug. Fick inbjudan igår.. Lite sent kan tyckas men vi är hemma och faktiskt lediga den helgen så det ska bli jätte kul!
Men det blev en jävla kort tid att fixa möhippa/svensexa och vissa i får familj vill ju hämnas peruken
ska lägga in ett kort hur sexig min va när blivande va när han fick stå på gården å steka backon å äggröra till alla innan de åkte vidare...
dock fick han byta om innan de gick iväg...
Nu jobbar jag min sista vecka ifall det är någon som vill komma in...
Den 14:e bär det av ner mot Nice i 3 veckor. Och jag längtar
090725 vill bara berätta att jag gick + 125kr förutom allt jag hadlade och bords hyran