• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • MulleNuh

Jag försöker dock tänka på att vi sitter på en gratissite och den är väldigt bra annars.. Så egentligen kan man inte bli SÅÅÅÅÅ arg!! Dom som betalar kan bli arga!

• Pumpkin

Jag håller med er i allt, that's all I can say right now

Fast just nu är jag rätt nöjd ändå - har gått på mitt tre månader långa sommarlov idag

• AIE

Skönt! Började tro att det var bara jag som hade problem men så var det tydligen inte...

Fruktansvärt irriterande är det dock så jag hoppas det löser sig illa kvickt!

• MV85

Just nu känns illa kvickt rätt skrattretande eftersom det hållit på sen i söndags... Fredag idag, så fixas det inte innan kvällen lär vi få dras med det hela helgen..

• Humlan66

tror jag kan lyckas hålla mig kvar 2 min *s* sen kastas jag ut och får vänta en stund innan jag kommer in igen

• sunzhine

Jag har haft svårt o logga in sen igårkväll!!!
    Trist eftersom man vill in o kika o planera inför bröllopet

• MissieA

Jag gör det, blev utsläng för bara 2 minuter sen.

• zeddy
    Pumpkin skrev 2009-06-05 15:25:43 följande:
    Märker ni fortfarande av problem?
    Jag har problem var och varannan gång jag försöker logga in.. Det blir bara vitt och händer ingenting..
Svar på tråden Problem med sajten?