• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • Hvidbrud

Först ska man trilskas med champangedamen, sen kommer detta! Kanske hadde någon rätt i att hon är en vålnad som spökar på BT och nu har hon börjat slänga ut oss när vi har det som bäst bara föra tt vi inte vill köpa hennes äckliga bubbel...

Att detta inlägg in innan jag blir utslängd är en chans på 20...

• Humlan66

ha ha .. utslängd två gånger i timme.. Lucky you säger jag , jag blir utslängd efter ca 2-3 min jag

• passionsblomman

Jag med!

Humlan66 skrev 2009-06-05 22:35:22 följande:
    ha ha .. utslängd två gånger i timme.. Lucky you säger jag , jag blir utslängd efter ca 2-3 min jag
  • MV85

O tydligen blir vi dragandes med det hela helgen oxå... För jag betvivlar att de tar in någon idag eller imorgon för att fixa det...

• källerudd

Det är ju super irriterande jag kan inte göra något alls på sidan...kommer ingen vart :s

Men varför görs det inget, har ju varit så här i flera dagar nu???

irriterande, särskillt som det är på helgen som jag har tid att sitta här :(

• giz83

jag har ockås haft problem större delen av veckan!! jätte trist...

*kärleken är evig*
  • Nordiskbrud
    Humlan66 skrev 2009-06-05 22:35:22 följande:
    Jag med Det är skittrist, särskilt när man håller på med verktygen och allt jobb man gjort går förlorat. Grrrrr!

Hoppas problemet är åtgärdat för idag, peppar,peppar - har det varit bättre än de senaste dagarna!
Svar på tråden Problem med sajten?