• första­gångsb­rud
    Äldre 19 May 11:22
    6861 visningar
    20 svar
    20
    6861

    Kristianstadstrakten del 3

    Här fortsätter diskussionerna om Kristianstadsbröllop!

  • Svar på tråden Kristianstadstrakten del 3
  • första­gångsb­rud
    Äldre 19 May 11:27
    #1

    Hej!

    Hoppas att ni andra hittar hit! Har ni gått under jorden med planeringarna? :)

    Nu är jag gift, har haft fest och har varit på bröllopsresa! Allt var helt underbart. Vi hade fint väder både på ceremonin den 1 maj i Hovdala park, samt på festen den 2 maj vid Stenhuset. Dagen efter städade vi (oooont i huvet :) ) sen den 4e åkte vi på tågresan till Italien. Där har vi bott på en härlig vingård i norra Italien och har gottat oss och tagit det lugnt med vår lille pojk som självklart fick följa med.

    Väntar på bilder från Annelie Malmgren, hoppas att de blev bra! Det var trevligt att fotas av henne.

    Det enda som var tråkigt var Pappersbruket som vi bodde på, ligger brevid Stenhuset. De sa inget om utcheckningstiden förrän precis när vi och gästerna skulle gå på festen, och vi skulle cheka ut senast 11 på söndagen. Sen tog de betalt 750 kr för champagnen!! Vilket hon inte hade sagt nåt pris på innan. Dåligt!

    Men förövrigt, var det en jättetrevlig upplevelse och det tråkigaste är att jag inte får göra det igen :D

  • första­gångsb­rud
    Äldre 22 May 20:17
    #6

    anapasiti:

    Vet du när/om det blir möhippa för dig? Jag lyckades lista ut det men blev ändå väldigt överraskad av allt kul de hade hittat på. Det var jätteroligt att inte ha en aning om vad som skulle hända under dagen. Det allra bästa var att det var så många som kom! Nästan alla tjejer som var bjudna på festen.

    Lycka till med den sista planeringen!

  • första­gångsb­rud
    Äldre 23 May 10:58
    #9

    lönnsjö:

    Jag tycker att hon var jättebra! Lugn och sansad och gjorde att det kändes bra fastän att man blev fotad :) Vi tog nog rätt så traditionella bilder för min man gillar inte att trixa och hålla på framför kameran. Väntar med spänning på att få se korten!

    Om någon är på jakt efter 60 vita lakan från IKEA, så ligger det en hög här hemma nytvättade!

  • första­gångsb­rud
    Äldre 27 May 20:02
    #16

    BladEkström:

    Jag fick tips om en kvinna i Östanå som håller på med ekologisk hår och hudvård...

    web.telia.com/~u47902653/herbian/index.htm

Svar på tråden Kristianstadstrakten del 3