passionsblomman skrev 2009-06-18 12:42:14 följande:
Förutom det här har jag stått på icas parkering och föklarat ännu en gång att:"NEJ det är inte "bara" att vänta och se. Jag mår SKIT i all den här väntan och jag förväntar mig inte att du ska må likadant, eller räkna dagar som jag eller bli lika ledsen som jag ifall det inte blir. Men jag förväntar mig att du ska fatta att det som pågår i mi kropp och själ är mer än du fattar, så att du begriper att du måste bete dig som att något extra jobbigt pågår. Och skulle du må som jag gör skulle du bli helt förskräckt och tro att du hade en dödlig sjukdom, för den häär hormonåkturen är ingen lek och man blir nästan rädd när man bara dras iväg i malströmmen. Kan du FATTA då att det är bra för oss om du liksom tar ett steg fram och är lite extra omtänksam? Vänta dig inget av mig. Kräv inget av mig. Ta DU och bädda sängen, veva ur toan, häng tvätten och fixa lite mat så jag märker att du är MEDi allt det här."Typ.Han lyssnade iaf den här ggn.
Ojdå sicken utskällning!! Herr blommis måste ha fått håret rakt på den kuppen iallafall!

Bra att han lyssnade...hoppas han tar det till sig osså bara...
Vilket tempo, blommis! Blir lätt matt i knäna när jag hör allt...

Du är duktig! Det hushållsapotektet borde kunna stå emot de värsta sommarplågorna känns det som.....men attans va dyyyyyyyrt det är! Bra med rabatt du fick!
Ninnnis: *fortsätter vissla i snorkeln o vääääääääääääääääääääääääääntar läääääääääääääääääääääääänge*
Ankis: Det är inte dö-trist då?

Moaahhahahahaha va rolig jag ÄR!!! Not.... hhahahahaha
Trodde att ni cyklade tillsammans ni tre.....eller är det så att Blommis spurtat iväg....
Sitter o jäser lunchen....buset gillar bubbar!

Ägg o sill o bubbar till efterrätt!! GOOOOOOOOOOOOOOOTT! Nu har jag ätit bubbar 3 dagar i rad! *lycklig*
Asså maken har en konstig förmåga att välja dagar att cykla till jobbet....idag SPÖÖÖÖregnade det när jag gick t jobbet.....hoppas att det är fint väder i em....annars får jag köra till Malmö o hämta honom....
Han hade lite brått i morse....cyklade iväg o tyckte att det kändes konstigt......efter 200 m inser han att han glömt hjälmen...bara till att vända o upp o hämta!
Han som är van vid bygghjälm på jobbet!!
TRor att min älskling behöver semester....rätt mkt nu!
Får försöka fixa ihop ett litet häfte med snapsvisor till midsommar......har ni några bra som ni brukar sjunga?