Inlägg från: Petronella01 |Visa alla inlägg
  • Petronella01

hyra kostym till barn?

Jag har köpt till våra grabbar på ebay...det tog ca 14 dagar från det att jag beställde tills dom kom hemkörda med posten. ca 325 kr st!!!...jättefina...se i mitt bildgalleri.
    Jag är supernöjd....jag kan inte tro att det är billigare att hyra

Här är sidan jag beställde dom ifrån...

shop.ebay.com/merchant/designerkidsfashion888

//Petra

• Petronella01
    sandy090801 skrev 2009-05-08 23:57:14 följande:
    Det lät bra, men vad tog du för storlek? //Sandra
    Till min kille som är 4 år...106 cm lång, 21 kg...drar 110 i storlek här hemma som e kanske liite för stort tog jag stl 5 år till...den var en aningen för stor men absolut inget som stör. Det är ju några månader kvar tills vi ska gifta oss...(sept) så han växer nog lite till.

Till min andra son som är 14 i sommar så tog jag strl 14 år.
    Han drar normalt 154 här hemma. men den var på gränsen.Han får inte växa något innan september *skratt*

Dom är värkligen JÄTTEFINA....mb tyckte dom var lite tunna men det vet jag inte om jag håller med om...så eleganta var dom mina två prinsar *ler*
  • Petronella01
    anna01 skrev 2009-05-09 06:35:46 följande:
    Petronella01: Kikade in i ditt galleri. Jätte fina kosrtymer. Vart har du köpt skorna till placeringskorten?
    På ebay

shop.ebay.com/merchant/omegacraft

så otroligt söta....
  • Petronella01
    MissMijah skrev 2009-05-09 10:48:58 följande:
    Tack alla!Linn74: Det låter ju jättebra. Ska kika på det! Känns lite onödigt att köpa en varsin sprojlans ny kostym till grabbarna för en dag liksom, när de ändå växer som gräs.
    men om dom är fina och inget händer kläderna så kan du LÄTT sälja dom vidare för halva priset och med en gång har du kostymer för ett riktigt bra pris
  • Petronella01
    anna01 skrev 2009-05-09 06:35:46 följande:
    Petronella01: Kikade in i ditt galleri. Jätte fina kosrtymer. Vart har du köpt skorna till placeringskorten?
    eller så söker du på
    CINDERELLA SLIPPER PLACE
    på ebay och hittar lite olika varianter.....
Svar på tråden hyra kostym till barn?