hyra kostym till barn?
Undrar om någon vet var och om man kan hyra kostym till barn i Göteborgstrakten?
Undrar om någon vet var och om man kan hyra kostym till barn i Göteborgstrakten?
Jag har köpt till våra grabbar på ebay...det tog ca 14 dagar från det att jag beställde tills dom kom hemkörda med posten. ca 325 kr st!!!...jättefina...se i mitt bildgalleri.
Jag är supernöjd....jag kan inte tro att det är billigare att hyra
Här är sidan jag beställde dom ifrån...
shop.ebay.com/merchant/designerkidsfashion888
//Petra
Det lät bra, men vad tog du för storlek? //Sandra
Jag köpte också mina pojkars kostymer på ebay. 605:- för båda med frakt. Finns bilder i mitt galleri. De är lite mörkare i verkligheten, såå fina Byxa, skjorta, väst, slips och kavaj.
Petronella01: Kikade in i ditt galleri. Jätte fina kosrtymer. Vart har du köpt skorna till placeringskorten?
Jag köpte en jättefin svart kostym på Lindex med vit skjorta och slips (från H&M). Tror jag betalade typ 400 kr totalt
Annars har jag sett att de hyr ut barnkläder på Vasaplatsen (minns inte vad butiken heter, men det ligger ju liksom en på varje sida och när man står nedanför och tittar uppåt mot Vasagatan, så är det den på vänster sida om Vasaplatsen. De hade kostymer, frackar och allt till barn.
När jag var där sålde de även beg. kläder som varit uthyrda jättebilligt.
Tack alla!
Linn74: Det låter ju jättebra. Ska kika på det!
Känns lite onödigt att köpa en varsin sprojlans ny kostym till grabbarna för en dag liksom, när de ändå växer som gräs.
Där vi köpt brudklänning och hyr mannens kostym ska de ha 700 kr styck för att hyra till våra pojkar 1 år och 4 år. Då lät det ju mycket bättre att köpa genom ebay!
ja det var väldigt dyrt. men ska se på det stället linn tipsade om som skulle vara så billiga
men hur är dem i storlekarna? alltså, vad exakt betyder storlek 4 år t.ex? finns ju 4 åringar i olika storlekar.
Det är dyrare att hyra till barn än att köpa.
Har en son på 2 år och vi skall hyra byxor, väst och kavaj på Johans högtids kläder på linnegatan. kostar 450:-. tyckte det var ok då jag letat på både H&M, Lindex mf, dock inte alla, utan att hitta någonting. Trodde faktiskt att det skulle finnas på någon vanlig klädkedja, men jag har kanske bara haft otur.
Såg kostymerna på lindex när jag shoppade idag, de såg jättefina ut! Finns även på kappahl såg jag. Med variant med väst också