Vi som har 2-3 månader kvar
Jag såg att det fanns 1-2 månader kvar men vi som har lite längre kvar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-08 21:25
Vi kan väl hjälpa och tipsa varandra.
Jag såg att det fanns 1-2 månader kvar men vi som har lite längre kvar.
funderar lite på kläder till mig själv. Kommer ni ha traditionella brudklänningar? Det kommer inte jag ha. Vill ha något som jag kan använda sen oxå men det ska ändå vara lite finare. Svårt....
duochjag09: det finns jättemånga söta klänningar inför studenten nu som du kanske kan ha? Bl a sisters hade jättefina vita klänningar
I dag kom vårt söta lilla brudpar som ska stå på bröllopstårtan =) Ända från Skottland (över halva priset jämfört med sverige). De var såååå fina!
Vi har snart 3månader kvar och jag vet faktiskt inte riktigt vad vi borde göra så det var bra med en sån här tråd. Ska jag följa flitigt
Jag ska beställa placeringskort snart även sitta och hålla på att försöka få till placeringen.
Jag ska hämta min klänning den 16/6. Det kommer kännas så skönt när man får hem den.
Idag har jag exakt 2 månader kvar. Det känns helt otroligt att snart är vi i hamn.
Igia: vilken fin ring du har i din pres. Var har ni hittat den?
Har inte bestämt ring än behöver alla tips jag kan få....
Gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh vad jag är irriterad nu!!!!!
Inbjudningskorten har kommit, jättefina MEN på nått sett har jag skrivit fel Det ska stå: " Vi gifter oss vid Silverfallen...." men det står "Vi gifter i Silverfallen..."
Sååååå irriterande. Nu måste jag beställa om Inte många kort men det är dock en extra kostnad på 157 kronor. Så onödigt!!! Blir nu väääldigt dyra kort
Typiskt typiskt.....
Det är min förlovningsring som är från titanringar.com Kan jag varmt rekomendera. Har även beställt vigselring från de. Har den oxå i mitt galleri om du vill titta. Den kommer att bli lite smalare än den jag har där för mina fingrar är korta...
Vad jobbigt med inbjudningskorten. Är du säker på att det är du som skrivit fel så det inte bara har försvunnit ett ord för de?
Hallå tjejer!
Hur går det för er?
Jag väntar fortfarande på min klänning och tärnornas klänningar.
Vi har fått hindersprövningen så nu får vi gifta oss oxå
Annars har vi kvar vigselprogram, festprogram, bordsplacering.
Vi har inte träffat prästen än så det är svårt med vigselprogrammet, festprogrammet hoppas jag att toastmaster vill göra och bordsplacering kan vi inte göra förräns OSA gått ut.
Vi ska bestämma tårta och kolla av med cateringen en gång till.
Det vi verkligen behöver fixa är nån som sjunger under vigseln. Jag har en kompis som sjunger förbenet bra, men han har inte tackat ja till bröllopet än så det känns konstigt att fråga om det är så att han inte tänkt komma.
Hur hade ni gjort?