Inlägg från: idapluppp |Visa alla inlägg
  • idapluppp

Vi som har 2-3 månader kvar

Har hunnit ganska långt i planeringen. Började planera dagen efter att m2b friade den 10 januari! Ni kan titta på min sida vad jag gjort hittills men har en hel del kvar att göra ändå: Hela familjens skor (4 par), underkläder till mig, extra kläder till lillan ifall hon kladdar(1år), löpare, ljus, festprogrammens framsida, vigselprogrammet, innehåll och utseende på godispåsar som ska ligga på gästernas platser(totalt 10kg), bordsplaceringstavla, löshår å nageltippar, musik till trubadur och datorn, bröllopstårta; innehåll och utseende, alkohol, handla mat och hur 17 ska jag göra med ballongerna? Vill inte ha dem i taket och det är vanliga ballonger med luft...

• idapluppp

Nu så börjar det dra ihop sig till böllop!!Nu är det en månad och 4 dgr kvar. Hjälp vart tog tiden vägen!!!! Det var så mkt jag tyckte att jag skulle hunnit med tills nu. Är hemma och är mammaledig så jag borde ju egentligen ha gjort mer än vad jag lyckats med...men men det går nog eller rättare sagt DET MÅSTE DET GÖRA.Jaha vad är då kvar att göra? Jo detta; klippa presentpapper som ska bli bordslöpare, skriva ut festprogram och binda ihop, skriva ut vigselprogram och binda ihop, skriva bordsplaceringstavlan, köpa hår och göra en provuppsättning (tärnan gör), lägga in musik på datorn och göra en spellista, bestämma innehåll på tårtan, bestämma in-& utgångsmusik i kyrkan, bestämma psalm nr 2, köpa alkohol, köpa mat, baka foccaccia, ngt "gammalt och lånat", handla presenter, sätta ihop servettringarna och vika servetterna. Blev alldeles nyss klar med gästbeskrivningen och ska idag även mangla och tvätta dukar och servetter. *PUST*

Svar på tråden Vi som har 2-3 månader kvar