• Grund

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, vissa till mammor och blivit riktigt goda vänner.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärnis 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.htm...
    Tråd 6: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3142388.htm...
    Tråd 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3258827.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8
  • Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har haft n bra helg? Själv var vi på bröllop i lyekil!! Jättefint och upertrevligt hade vi! Första helgn utan Lukas och det känndes i hela kroppen men jg vt att han hade det bra med mormor och morfar..och de sa att han var en ängel

Hela denna veckan så är Jonas i Norge med jobbet känn lite svårt men vi fixar det!

Skall iväg och väga och mäta lilla L nu

Jag kan fika på torsdag oxå

• Astriden

ja, som ni säkert sett i sms passade inte torsdag ändå..
    men lördag lunch istället. hur ser det ut flickor?

• 31 maj 2008

Tittar snabbt in och säger hej! Vi får ju inte låta trådkontakten dö ut, eller hur! Särskilt inte för mig som inte kan vara med på fika och träffas!

Nepp, ut i solen igen! Har en god fruktdrink med krossad is, melon och kiwi som väntar

• Grund

Morning tjejer!

Vad härligt det är att läsa om sol och fruktdrinkar!!! Nu när jag tog mig till jobbet var det ju bara grått och regn Sånna dagar gör det iofs inte så mkt att man jobbar.

Lördag funkar för mig

Amor: Vad kul med bröllop! Var det Lysekils kyrka och Oscars för er också? Hur gick mätningen av lille L? Har han växt mkt?

• Stjärnis

Hej tjejer!

Nu har vi komit hem igen efter en weekend i Sthlm. P var på konsert på söndagen och då passade jag på att träffa lite vänner. Jag är rätt glad att jag inte följde med på konserten. Det skulle nog ha varit jobbigt att stå så många timmar. Två dagars promenerande och shoppande kändes ändå i gravidfötterna Men det var det värt! Jättemysigt att strosa omkring i huvudstaden.

31Maj: Jag håller med dig! Trådkontakten får inte dö ut. Det är så roligt att få små uppdateringar av vad som händer i era liv även om vi numer inte bor i samma stad och kan ses så ofta.

Näe, nu ska jag faktiskt försöka packa den lilla BB- väskan. P blev lite stressad igår när jag inte packat väskan än och fick lite förkänningar på kvällen. Bäst att göra maken till viljes. Han är mer stressad över att det närmar sig än vad jag är, sötnosen

• BarbaBruden

Gott att höra av dig Stjärnis!
    Nu börjar det allt närma sig....Du verkar i alla fall lugn och samlad

Vart har vårt fina väder tagit vägen? Jag vill ju ha sol och värme!
    Ja, ja bara att vänta....

Lördag funkar som sagt bra för mig också....Blir en trip till IKEA där också för ett byråköp. Tänkte köpa en sån där hög MALM byrå till bebiskläderna. Nästa vecla är det UL och efter det finns det en överhängande risk för massor av shopping

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

lördag funkar för mig med Jona är iväg på herrklubbs träff, så jag har ju lille L med mig då!!

Stjärnis så kul att du kriver och vad pännande det är! Ja packa väkan och glöm inte lypsil jättebra för de torra läpparna efter lustgasen! Ser fram emot att höra mer vad som händer

Barba - Ja sopping det gillar vi skall oxå till UL snart måste uppdatera L garderob snart!

Jag köpte hemnes byrån på ikea och igår satte min far upp den vita spegeln ovanför den, blev så himla fint!! Var på Indiska igår i Allum och köpte lite ljustakar och ett silver fat som nu dekorerar byrån så fint! Är riktigt nöjd!

• Grund

Härligt med 3 färska inlägg så här när tröttheten slagit till såhär efter lunch. Blir alltid lika glad.

Barba: Var det den 15:e? Lova oss en megasnabb uppdatering Det är hur spännande som helst!!! Vad tror ni tjejer? Tjej eller kille?

Kille: Grund
    Tjej:

Amor: Vad kul att det blev så fint! Hur lång är prinsen nu?

Stjärnis: ja packa nu så din man blir lite lugnare Blir så sugen när jag läser dina statusuppdateringar FB om diverse bakverk *mums*
    Å vi måste ju gissa på dig med

Kille:
    Tjej: Grund

• 31 maj 2008

Tror precis som du, Grund!

Barba:
    Kille: Grund, Maj
    Tjej:

Stjärnis:
    Kille:
    Tjej: Grund, Maj

Å, vad spännande!

Här är allt bra, har varit på skolavslutning idag. Kallt och regnigt men väldigt mysigt.

AyBee - nyfiken på resan. Såg bilderna på FB, såg ut som ni hade det riktigt bra!

• AyBee

Här är jag. Fick en påminnelse av Grund ochkom på att jag inte varit inne på ett tag.

Resan var kanon. Det finns lite bilder på FB och på vår hemsida www. roxnas. com
    Vi fick se massor av Barcelona tack vare turistbussarna och en massa cava och solsken. Ska definitivt dit igen. En shopping resa kanske damer

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8