• Grund

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, vissa till mammor och blivit riktigt goda vänner.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärnis 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.htm...
    Tråd 6: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3142388.htm...
    Tråd 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3258827.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8
  • Amor Eterno

Hejsan!

Igår hade vi en liten tuff dag då lille L var mest ledsen och grät hela tiden, han hade säkert ont i magen... åhhh man vill ju att de skall må bra å inte ha ont!! Vi får se hur han är idag!?? Morgonen har dock börjat bra.. Skall in i duchen lite snbbt nu när han sover!!

Barba - åhhh vi måte få veta sedan... En tjej till detta gäng hade varit roligt nu!!!

• 31 maj 2008

Goddagens!

Här har vi tagit en två timmars promenad på morgonen och plockat massor av fina liljekonvaljer! Så härligt!

Puss på er finaste!

• Grund

Hej Hopp!

Äh vad mysigt det låter Maj Härligt med vårblommor!

Amor: Hur mår L idag? Jag håller tummarna för att han har varit en glad liten bebis idag.

Kram på er!

• Grund

Hej sötnosar!

Var är ni idag?

Tack för mysiga fikan igår tjejer! Det är så kul när ni kommer på besök
    Jag avslutade kvällen med att vinna tre matcher biljard på Biljardpalatset.

• AyBee

Tack för igår brudar!!!
    Är såååå mysigt och sitta i någons kök och bara äta o prata. Både om ledsna och glada saker. Är så tacksam för att ni finns.

• Grund

Detsamma Aybee!!!

Härligt med en solig fredag. Vår norska chef bjussade precis oss på lunch på Lerjedalens GK så nu är jag mätt och go och hade lätt kunnat sova lite middag Men bara att härda ut några timmar till. Sen är det helg och imorgon blir det golf och därefter Asia Spa i Varberg

Ha en riktigt mysig helg vänner!

Puss och Kram

• 31 maj 2008

Å, vad härligt, Grund! Hoppas golfen går bra och att du njuter ordentligt på spa:t.

Själv ska jag hem till en kompis idag, och sova borta utan lillkillen för första gången!

• Grund

Hej Girls!

Hoppas ni haft en mysig helg. Det har vi haft. Riktigt härligt att bara slappa och äta god mat. Spelade ju golf i lördags. Det gick ganska bra och jag var supernära att göra en HIO. Attans! Det hade ju varit sååå häftigt! Sen var det bastu, varma bad och avslappning på schemat.

Herregud vilken utklassning av Norge i lördgas! Kul! Men jag hejade på Island.

Hur gick övernattningen Maj?

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har det bra?? Själv mår jag bra förutom att jag har fått konstiga må år på ansiktet runt ögonbrynen och inne i näsan om gör ont!! Föröker ätta på lite Aloe Vera salva för att se om det går över gör inte det å får jag beöka vårdcentralen!! Lukas sover men snart uppe för att äta, igår kväll hade han så ont i magen stackarn.. man vet inte vad man skall göra vill ju inte att de skall ha ont!!! Men till lsut somnade han vid 12 slaget och började må vakna vid 4 men vaknade riktigt upp vid 6. Nu sover han sedan 7.30 och jag förökte somna igen men kunde inte!! Vi skall ut och promenra snart!!

Grund - Attans att du inte gjorde en HIO, hade varit så coolt
    Härlig helg du verkar ha haft
    Har bokat hotell imorse i lysekil vi skall ju på Bröllop där den 6 Juni

Tjejer får inte på mig mina klänningar eller skor än!! Oj oj måste iväg och hadla något!

Ja 31 maj hur gick det med övernattningen?

• 31 maj 2008

Å, helgen gick suveränt! Men det var väldigt konstigt att vara borta, och sova borta. Hela kroppen skek efter närheten!

Duktig du är, Grund! Hade varit riktigt coolt med HIO. Har H slagit det?

Då blir det ut o shoppa, Amor! Vi ska ju till Lysekil på bröllop helgen innan! Var är festen? Vem gifter sig? Hoppas såren försvinner och att L:s lilla mage är bra idag!

Här regnar det, så vi tar en slappardag!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8