• puppis
    Äldre 10 Jun 10:10
    3242 visningar
    1 svar
    1
    3242

    Frisör och blommor i Övik

    Hej hej!

    Vi gifte oss nu i helgen, 090606 i Moliden Kyrka. Jag kan väldigt varmt rekommendera Johanna på "Attityd" för håret. Hon var mjuk och rar och jätteduktig! Hon har jobbat mycket med brudar i Sundsvall tidigare, och har nyligen flyttat tillbaka till Ö-Vik. Hon verkar verligen ÄLSKA att jobba med brudar! Mitt hår gick på 2.000:- men då ingick löshår.

    Mitt smink gjordes av Roswitha på Skönhetsjouren i Domsjö. Hon var underbar att jobba med och hon hade gjort så fint, med färska jordgubbar, kakor och cider för mig att skåla i. Hon är makeup-artist och har jobbat med både teater och film. Hon var verkligen suverän och jag kan lova att jag aldrig har varit så vacker! Priset var 1.200:- för detta men då ingick provsminkning.

    Min bukett gjordes av Blomman i Själevad. Jag sade till om en "budget-bukett" för max 800:- men jag älskade verkligen min fina bukett.

    Vad gäller tårtor så provsmakade vi fyra olika sorter ifrån två konditorier. Jag kan väldigt varmt rekommendera Edmarks Finbageri i Gullänget. Vi tog en underbar sort med blåbär i och tårtorna var både vackra och fantastiskt goda!

    Lycka till blivande bruden!

    Kram

    P

Svar på tråden Frisör och blommor i Övik