Bröllop 080809
Jag kunde inte hitta den tråden längre. Så jag tänke vi kunde fortsätta på en ny.
Idag fick vi papperna från skatteverket. Så nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt.
Hur går det för er andra?
Jag kunde inte hitta den tråden längre. Så jag tänke vi kunde fortsätta på en ny.
Idag fick vi papperna från skatteverket. Så nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt.
Hur går det för er andra?
puff
Så bra att det finns personer, som förstod överskriften. Jag är inte perfekt och vill inte vara det i heller. För tänk vad tråkigt det är om man hade varit ensam om att vara perfekt. Idag har vi 104 dagar kvar.
Helt kommer att vara perfekt på vår dag. Allt blir som vi vill. Jag ska in och prova min klänning igen på tisdag.
Vi ska även köpa nya förlovningsringar. För min M2B ring är försvunnen. Vi har vänt upp och ner på hela huset. Utan att vi hittar den.
Jag vill ha likadan ring som min M2B. Det blir kanske en Schalins förlovningsring denna gången. Men vi får se
Idag beställde vi nya ringar. Det blev Schalins ocean. Bild finns i galleriet. Det va ett bra pris vi fick på dem 5000:- för båda ringana inkl gravering.
Det känns otroligt att det är 3 månader kvar eller 92 dagar. Idag har vi fått hem våra nya förlovningsringar bild finns i galleriet på både min nya förlovnings ring samt vigselringen va tvungen att prova hur de va tillsammans. Det känns så rätt.
Man har en hel del kvar att fixa. Så det är tur att vi ändå har 3 månader kvar