Bröllop 080809
Gifter mig också samma datum och förstod vad ts menade! Så då är vi i allafall tre. Ska du Red Scarlet gifta dig samma datum, eller är du enbart i tråden för att tillrättavisa och vara duktig?
Gifter mig också samma datum och förstod vad ts menade! Så då är vi i allafall tre. Ska du Red Scarlet gifta dig samma datum, eller är du enbart i tråden för att tillrättavisa och vara duktig?
Vi inväntar också papperen från skatteverket! Kvar nu är att inhandla näbbarnas kläder, m2b:s kläder, alkohol, mat samt dekoration. Sen är nog det mesta klart! I augusti förra året bestämde vi datum för vår vigsel, kan inte fatta vad tiden gått fort då det endast snart är 3 månader kvar.. Hoppas bara allt blir som man tänkt sig den stora dagen!
Vi ska också köpa nya ringar! Fast det är inget vi kommer lägga speciellt mycket pengar på i nuläget. Varsin förlovningsring samt min vigselring kommer sammanlagt kosta 1350 kr. De pengar vi i nuläget har kommer vi lägga på festen och kläder, så ringarna kommer vi byta ut när ekonomin tillåter! Ringarna vi beställt är i silver, när vi byter ut dessa ska vi ha likadana fast i guld!
Tråkigt att hans ring försvunnit, hoppas ni hittar någon annan ring.
Ringarna var fina!