• Nalle Puh 40

Dörrskylt

Funderar på att köpa ett halsband till min sambo som morgongåva och en dörrskylt med vårt nya gemensamma efternamn men vad ska man skriva?

Fam X (kan man kalla sig fam när man inte har barn)
    X (bara efternamnet)
    K och O X (tråkigt om man får barn och de inte är med på skylten)

Någon som har några tips?

• Svar på tråden Dörrskylt
  • Yesh I do

har letat efter skyltar i trä men inte hittat nåt som är vidare kul..nån som hette norrländska träprodukter hade en, men den var inte så jättefin kanske...letar vidare och återkommer!

kanske vi får plocka fram våra kreativa sidor och göra egna? =)

EmMa09 skrev 2009-04-22 22:13:32 följande:
    Vilka sidor pratar ni om? Jag tycker att de som finns på dorrskylten.se inte riktigt passar oss. Jag hade gärna velat ha någon i trä och lite roligare lixom?? Hjälp mig...
  • Yesh I do

Berätta hur det gick sen!

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-22 22:16:35 följande:

har inte hittat så många andra bra sidor, tyvärr ska gå ner och kolla med reklarbyrån här i stan imorgon.
  • Nalle Puh 40

Kunde få istort sett vilken skylt jag ville och i vilket material som helst för ca 200 kr och då får jag den under tiden jag väntar så det lutar nog åt det.

• Moninan

Nu har jag beställt från dörrskylt. Blev nöjd tyckte att jag hittade en som passar. Så det får blir en liten gåva från mig.

• Yesh I do

vad beställde du för skylt?

Moninan skrev 2009-04-25 21:26:54 följande:
    Nu har jag beställt från dörrskylt. Blev nöjd tyckte att jag hittade en som passar. Så det får blir en liten gåva från mig.
  • Moninan

JAg tog Rigoletto med black chancery skrift. Tyckte att det passade oss. Skrev först hans & mitt och under vårt blivande gemensamma efternamn.

Det kanske finns bättre sidor man kan beställa ifrån men jag vill ha enkelt och smidigt. Ska snart gifta mig och de hade inte någon lång levernastid. Känner mig nöjd.

• EmMa09

Jag beställde precis på skyltmax.se där fanns det fler varianter att välja mellan, man kunde välja material, färg/form m.m. Och billigt var det också!
    Känner mig nöjd!

• AlvaStar

Vi har också beställt från skyltmax.se, bara efternamnet. Snyggt till bra pris!

• Yesh I do

vilken bra sida!!! ska oxå beställa därifrån! vad smidigt det var när man ser precis hur skylten blir! Mycket bra tips! Tack!

AlvaStar skrev 2009-04-26 13:48:52 följande:
    Vi har också beställt från skyltmax.se, bara efternamnet. Snyggt till bra pris!
  • EmMa09

Fick hem vår skylt igår! Jätte fin!

EmMa09 skrev 2009-04-26 13:46:21 följande:
    Jag beställde precis på skyltmax.se där fanns det fler varianter att välja mellan, man kunde välja material, färg/form m.m. Och billigt var det också! Känner mig nöjd!
  • Nalle Puh 40

Väntar med spänning på min, borde komma vilken dag som helst. Hoppas det blir när sambon är borta och jag tar in posten

• EhjärtarE

Någon som beställt skylt från skyltmax i plast? Blir det snyggt?

Svar på tråden Dörrskylt