• Mamli

Hjälp mig, vart ska jag fria?

Jag ska fria på midsommar, det ska vara jätte mysigt men kosta så lite som möjligt.

Har tittat på hotell, de kostar runt 1000kr men hur mysigt är de på midsommarafton?

Vill verkligen åka bort men vet inte alls var..de måste bli speciellt!

• Svar på tråden Hjälp mig, vart ska jag fria?
  • Svanboet

Varför inte i solnedgången på en klipphäll eller strand efter en underbar middag/picknick. Det kostar inte mycket och ni får väldigt fina bilder Personligen tycker jag inte att det är själva scenen som är det viktigaste utan vad som sägs och "hur" det görs.

• anja1661
    Svanboet skrev 2009-04-21 13:57:54 följande:
    Varför inte i solnedgången på en klipphäll eller strand efter en underbar middag/picknick. Det kostar inte mycket och ni får väldigt fina bilder Personligen tycker jag inte att det är själva scenen som är det viktigaste utan vad som sägs och "hur" det görs.
    håller med helt!!!

eller varför inte på en mysig avlägsen plats mitt inne i nån skog?
  • Mamli

vi vill gärna åka bort, har tittat i skövde och hittat 2stugor man kan hyra...men hur mörkt blir de inte då på natten...
    har äben tittat på hotell i skövde och gbg..men vill ju inte att vi ska känna oss inlåsta när de mesta är stängt på midsommarafton och dagen.

• Hannaz

Men det står i din presentation att ni redan är förlovade....?Förvirrad...

• Mamli

vi var de ja..men nu ska jag fria..

fasen hittar inte nåt bra...hotellet i skövde hade stängt restaurangen...och hotell..åh ja vet inte..

• Svanboet

Finns det möjlighet för er att hyra en föreningslokal då? Jag har koppling till Chalmers och här har vi möjlighet att hyra diverse skogs/jakt-stugor och liknande.

• Mlle M

Jag fattar verkligen ingenting, men är Ni redan förlovade och skall förlova er igen? med samma person?

Om man är förlovad innebär det ju att nagon redan HAR friat!!

Hannaz skrev 2009-04-21 14:18:26 följande:
    Men det står i din presentation att ni redan är förlovade....?Förvirrad...
  • Svanboet

Inte en sån här diskussion igen!
    Om jag förstår TS rätt så vill hon ha tips på hur och var hon ska fria - oavsett vad andra anser om att de redan är förlovade.

Mlle M skrev 2009-04-21 14:53:09 följande:

Jag fattar verkligen ingenting, men är Ni redan förlovade och skall förlova er igen? med samma person? Om man är förlovad innebär det ju att nagon redan HAR friat!!
  • Hannaz

Ja om allt är stängt på midsommar så kanske det är bättre att välja en annan dag...

• J D

Mamli skrev 2009-04-21 14:15:54 följande:
    vi vill gärna åka bort, har tittat i skövde och hittat 2stugor man kan hyra...men hur mörkt blir de inte då på natten...har äben tittat på hotell i skövde och gbg..men vill ju inte att vi ska känna oss inlåsta när de mesta är stängt på midsommarafton och dagen.

Men på midsommar blir det väl inte mörkt?! Beror ju iofs på var i Sverige man är men .

Svar på tråden Hjälp mig, vart ska jag fria?