Officer skrev 2009-04-20 11:11:55 följande:
Dankat.... När en fotograf rekommendeerar en så ska man nog inte lita blint på vad de säger... Om de har en bokning innan vigsel så givetvis försöker de att styra en så att man bokar just efter vigseln.... Vi blev fotograferade efteråt i 40 min. Ville inte se varandra innan bröllopet och jäklar vilken stämning det blev. Inte tusan blir du lika övverasskad om ni ses 1-2 h innan bröllopet. När min vän gifte sig så var de iväg 2h efteråt med sin fotograf. Galet länge. Vi fick underbara bilder på 40 min och dessutom så ville vi inte vara borta längre från gästerna! Lycka till!
Fast vi vet att han åtminstone fram till för nån vecka sen inte hade nån annan fotografering samma dag, så han har inte försökt styra pga det iaf

Och det känns alldeles för riskabelt att vänta till efter vigseln tycker vi, nu kommer vi få bilder där vi ser som fräschast ut, och blommorna blir garanterat inte sönderkramade innan
Men bara man är medveten om risken så är det klart att man kan fotograferas efter vigseln om man hellre vill det, jag ville bara uppmärksamma om det som jag fick se inträffa på bröllopet jag var på senast.