• septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 21 Apr 20:02
    9567 visningar
    43 svar
    43
    9567

    Brudar i Borås. del 3

    Hej allihopa.. Hade missat att förra tråden stängts.. Hur går det för er alla?

    När ska alla som är kvar gifta er? Vart ska ni gifta er och vart hade ni tänkt ha festen?

    Vi gifter oss i Carolikyrkan den 5:e septemeber och ska ha festen på yxhammargården

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 21 Apr 20:55
    #5

    Åååh vad mysigt det låter..

    Hur kommer det sig att ni valt alingsås?

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 22 Apr 13:04
    #8

    oj skit det med kretsloppet har jag helt missat.. hoppas det inte stör utanför kyrkan eller att det inte blir så rogivande på yxhammargården.. Det är ju tråkigt om det är massa stök i stan... de e ju inte så långt emellan platserna så det är ju ingen fara att ta sig mellan kyrkan och festen iaf även om det är mycket folk i stan...

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 22 Apr 13:06
    #9

    Vi hade ju tänkt ta kort i stadsparken men det är ju bara att lägga ner... tur att alla starter iaf gått före vigseln

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 5 May 20:09
    #11

    Hej och välkommen till tråden snutfia

    spännande du har ingen bild på ringarna ni tänkt er

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 5 May 21:44
    #14

    Tack så jättemycket Jag hittade de på euro skor i gbg nu i helgen som va.. vet inte om de har de i knalleland... tydligen så är vissa butiker fristående från kedjan och delar då inte samma sortiment..

    Snuttfia: Jättefina ringar

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 7 May 21:15
    #16

    Har Euro skor tagit över Wedins? Reagerade på att där det tidigare legat Wedins affärer i GBG tidigare låg nu Euro Skor..

    hur går det alla?

    Förutom att köpa skor förra helgen har jag idag beställt underkjol..

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 7 May 21:27
    #18

    När är det du gifter dig?

    Jag beställde min från ebay för 177 kr.. Bröllopsbutiken på öster långgatan tog 500 kr att köpa en likadan kjol och 300 kr för att hyra..

    Frisör är något som fortfarande är kvar på min lista att ordna.. Tycker också det verkar väldigt dyrt.. Har dock bara kollat Bond, Helens beautycenter och Karma.. Vilket är de "finare" frisör salongerna..

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 7 May 21:38
    #20

    Ja just de.. de va ju du som sa att de skulle springa massa folk precis utan för "våran" kyrka

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 7 May 22:00
    #22

    Som tur är gifter vi oss ganska sent så tror (läs hoppas) inte de kommer påverka nått..

    Ja en hel del.. Det är bara vi och sambons bror och mamma som bor i stan...

    Jo visst är det en hel del kvar.. Hälften gjort ungefär... Vi får hjälpa varandra i jakt på en bra och hyfsat billig frisör

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 7 May 22:20
    #24

    hmm 2200 kr måste väl vara beroende av hur lång tid det tar att göra håret samt hur avancerad uppsättning man vill ha? Man kanske skulle klippa sig där nästa gång och känna av lite grann

    Vi vigs kl 15 och tänkte fotograferas föra vigseln.. Ni då?

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 18 May 20:37
    #26

    Nu har det varit tyst här inne för länge tycker jag hur går det för er alla andra?

    Just nu laddar vi inför flytten om två veckor men annars så kom underkjolen idag så imorn ska jag nog prova klänningen igen.. tärnklänningen är köpt men den har inte kommit än..

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 18 May 21:04
    #29

    Ååååh vad kul.. Jo det är ju inte lång tid kvar för er vart är det ni gifter er? och vart ska ni ha festen?

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 18 May 21:12
    #31

    åh vad kul att ni oxå ska flytta Vart bär der vägen för er då? Vad kommer det kosta att göra håret hos mei? Vart tänkte ni ha festen.. ja frågorna är många

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 19 May 19:37
    #34

    Här kan du söka massa roliga bilar

    www.exclusiveautorentals.nu/boras.htm

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 19 May 22:35
    #36

    Så lite så Vad spännande att flytta till Skövde jag får kanske ta och klippa mig på mei snart och känna efter lite.. Börjar bli dags att boka frisör känns det som..

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 29 May 18:58
    #38

    sminkning har jag inte funderat så mycket över än.. vet inte om ajg vågar låta någon annan sminka mig.. Är rädd att det ska bli fult!

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 22 Jun 22:35
    #40

    Salongen där jag ska göra mitt hår hade tydligen någon som kunde komma in och sminka när man gör håruppsättningen.. Får väl se vad hon tar...

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 11 Jul 10:29
    #43

    Grattis sjunfors!!! ser att vi har likadana klänningar Vad fina ni va!

    Här rullar allt på.. ska göra provuppsättning på onsdag och om 3 veckor träffar vi prästen för första gången.. Tiden springer iväg och nu är det inte lång tid kvar..

Svar på tråden Brudar i Borås. del 3