• Lajsan

Vem vinner let´s dance

Sitter och tittar på let´s dance, såg precis Laila och Tobias egna dans, så himla vackra dom var, kan nästan tro dom är kära....

• Svar på tråden Vem vinner let´s dance
  • Lady o Lufsen
    bongen80 skrev 2009-03-27 22:46:26 följande:
    Eeeeh ja jag vill gärna de dansare i en danstävling, lika mycket som sångkunniga i musiktävlingar......
    Mäh??? Du har miossat poängen här!
    Programmet går ut på att den som ingen danskunskap har ska kunna vinna...:-+
  • Veronika Brith

Magnus var bra men Laila var perfect!

• Lady o Lufsen

Veronika Brith skrev 2009-03-27 22:50:04 följande:

Magnus var bra men Laila var perfect!
    Men om man är perfekt så skulle man ju lika gärna vara danslärare...och det är ju precis det som var felet med Laila.

Hon var skitbra!!! Verkligen...men det är liksom inte det som är grejjen i detta program

Magnus rules!!!!
  • Luucie

Jag bubblar med dig Lady! . Roligt att den fina vikingen fick göra succé!
    Och jag är precis som du blomman, inte ett öga torrt här!
    Snyft, skål

• Lady o Lufsen
    Luucie skrev 2009-03-27 22:56:44 följande:
    Jag bubblar med dig Lady! . Roligt att den fina vikingen fick göra succé!Och jag är precis som du blomman, inte ett öga torrt här!Snyft, skål
    Skååååål Luucie!! ...det finns så mycket Champagne här...
  • passionsblomman

Har man hjärtat på kragen, som jag, då når det mesta fram...skål! *snyter mig*

Luucie skrev 2009-03-27 22:56:44 följande:
    Jag bubblar med dig Lady! . Roligt att den fina vikingen fick göra succé!Och jag är precis som du blomman, inte ett öga torrt här!Snyft, skål
  • HelenaOlivia

Måste ju oxå bara säga att jag är så himla glad att Magnus och Annika vann, så sjukt värda det!!!!
    Laila kan ju inte äns vara mänsklig nog och gråta.. det gillar jag inte, hon har för stort kontrollbehov, inte charmig.
    glad!!! grattis Magnus och Annika!!!!!

• Lady o Lufsen
    passionsblomman skrev 2009-03-27 22:59:51 följande:
    Har man hjärtat på kragen, som jag, då når det mesta fram...skål! *snyter mig*
    Vi kan snyta oss i varandras kragar...mitt öga var inte heller torrt!!!
  • passionsblomman

Jämt är jagsåhär! snacka om tacksam för vad de säkert high-fivar för som "bra tv" just nu på tv4. Jag är nog deras drömtittare...förutom att jag inte har råd att ringa ihjäl mig...

Lady o Lufsen skrev 2009-03-27 23:05:27 följande:
    Vi kan snyta oss i varandras kragar...mitt öga var inte heller torrt!!!
  • Veronika Brith

Lady o Lufsen skrev 2009-03-27 22:53:11 följande:

Veronika Brith skrev 2009-03-27 22:50:04 följande:
    och det är ju precis det som var felet med Laila.Hon var skitbra!!! Verkligen...men det är liksom inte det som är grejjen i detta program Magnus rules!!!!
    Det är inget fel med Laila Snäll, trevlig, charmig...det är inte det som är grejen i detta program Programmet kallas "Lets dance" men inte "Bli snäll och våga visa tårar"
Svar på tråden Vem vinner let´s dance