• Lajsan

Vem vinner let´s dance

Sitter och tittar på let´s dance, såg precis Laila och Tobias egna dans, så himla vackra dom var, kan nästan tro dom är kära....

• Svar på tråden Vem vinner let´s dance
  • Lady o Lufsen

WHOOOOOHOOOOOOOOO!!!!
    YES- Magnus vann!!!!!!!!

Helt rätt!!!!!!!!!!

• passionsblomman

TJOHOOOOO!

Jag vet, jag är en riktigt sentimental stackare, men det går ju inte att hjälpa att tårarna sprutar när man ser nån bli så GLAD som Annica blev! GRATTIS!!!

• bongen80

Jo jo visserligen, men Laila är ju överlägsen som dansare. I mina ögon alla fall. Magnus är ju inte helt dålig, det kan jag hålla med om. Duktig för att vara så stor.

• Lady o Lufsen
    passionsblomman skrev 2009-03-27 22:41:25 följande:
    TJOHOOOOO! Jag vet, jag är en riktigt sentimental stackare, men det går ju inte att hjälpa att tårarna sprutar när man ser nån bli så GLAD som Annica blev! GRATTIS!!!
    Champagne någon???
    PANG!!! Sffffiihhhhiiizzzzzzzzzsssshhhhhhiizzzzz SKÅL!!!!!!!!!!
  • passionsblomman

Ja du måste ju hålla med om att han utvecklats enormt, vore de de bästa dansmässigt, skulle juinte morgan åkt ut...

bongen80 skrev 2009-03-27 22:42:04 följande:
    Jo jo visserligen, men Laila är ju överlägsen som dansare. I mina ögon alla fall. Magnus är ju inte helt dålig, det kan jag hålla med om. Duktig för att vara så stor.
  • Lady o Lufsen
    bongen80 skrev 2009-03-27 22:42:04 följande:
    Fast det är ju just det....vem f-n vill se en ytterligare dansare????
    Man vill ju se lite kamp och vilja....

Laila är en ytterligt duktig dansare men inte vad jag upppskattar i denna typ av tävling!!!!
  • bongen80
    passionsblomman skrev 2009-03-27 22:43:25 följande:
    Ja du måste ju hålla med om att han utvecklats enormt, vore de de bästa dansmässigt, skulle juinte morgan åkt ut...
    Ja helt klart. Nej jag blev jätteledsen när han åkte. Tyckte han förtjänade att vara i final.
  • Lady o Lufsen
    Aprikos skrev 2009-03-27 22:40:34 följande:
    Ååååh neeeej!
    JAG UPPREPAR MITT LYCKORUS!!!!!!!

WOHOOOOOOO!!!!!!!!
  • bongen80

Eeeeh ja jag vill gärna de dansare i en danstävling, lika mycket som sångkunniga i musiktävlingar......

Svar på tråden Vem vinner let´s dance