• AnnaMari

Så otroligt tragiskt!!!!!

Behøver bara skriva av mej lite... Mina vænner, ett par som var bjudna på brøllopet vårt har blivit mørdade. Hon var gravid i 5 månad. De køpte hus i november med en uthyrningslægenhet i kællaren. I januari sætter de in annons och får en person som flyttar in. Det de inte visste var att han precis kom från en tvångsinlæggelse på psyket...nr 3... Var på øvernattningsbesøk hos dem senast før två helger sedan och då skrøt de av hur "perfekt" leieboer de hade som var så trevlig och hjælpsam.

Natt till søndag smyger denne personen upp till mina vænners sovrum och knivmørdar dem...Ingen vet varfør...
    Fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag klarar inte få bort alla førfærliga bilder jag får i huvudet mitt... De var så lyckliga, det bara lyste lycka av dem och nu væntade de sitt førsta gemensamma barn... FY FAAAAAAAAAAAN!!!! DEtta sker inte folk man kænner! Punktum!

• Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!
  • totte38

men herregud! vet inte vad jag ska skriva riktigt. Vad overkligt och som du skriver tragiskt.Beklagar verkligen din sorg.

• passionsblomman

Men herregud! Jag stod på macken tidigare ikväll och läste den löpsedaln och tänkte att det ju är helt fruktansvärt, så läser jag detta nu... jag kan bara instämma i att det är så tragiskt att man inte ens kan fatta det.Sådana här gånger finns inga ord som räcker... *kramar om*

• jönsson

Finner inte ord... Beklagar verkligen sorgen! Det är sånt som verkligen inte FÅR hända, men händer ändå...

• Shortvalleywoman

Oh jag beklagar sorgen. Du har rätt det här är oerhört tragiskt... så tragiskt att man nog aldrig kan sätta sig in i känslorna om man inte själv har varit där...

*kramar om*

• Panzerfaust

Fy fan så hemskt, den totalt misslyckade psykvården både i Sverige och Norge skördar offer bland vanligt folk alldeles för ofta för att det ska vara ens i närheten av att vara ok.

Så fruktansvärt tragiskt.

• mamci

Men oj oj oj, vilken tragedi! Finns inga ord!
    Jag vet inte alls vad jag ska skriva faktiskt förutom att det väcker upp tankar och känslor även i mig!
    Kram till dig, och ta stöd från människor runt dig!

• stressad bride2b

Nä det var bland det hemskaste jag har hört. Stackars dem... Hoppas att du och alla i deras närhet tar er igenom det här utan att bryta ihop.
    Finns inga ord...

Knäpper mina händer och ber en liten bön för dem och deras familjer och vänner i natt.

• Bambi76

Finns inga ord....
    Beklagar sorgen och skickar mina tankar till dig!
    *Kramar om *

• MulleNuh

Gud så hemskt! Beklagar!!!

Ja psykvården kan man tycka mycket om. Jag har en nära familjemedlem så råkat RIKTIGT illa ut pga av den!!

Beklagar så mycket igen!

• jojoånick09

finner inga ord... varför skulle de släppa ut ett sådant odjur.. många människor skall självklart få en andra chans i livet i många fall men inte denna... beklagar att dina vänner gått bort på ett fruktansvärt sätt...
    stor kram till dig!

Svar på tråden Så otroligt tragiskt!!!!!