Hur länge har ni varit ihop när ni gifter er?
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
Kul att veta hur länge eller kort tid man varit tillsammans innan man gifter sig. Ännu roligare om ni vill skriva hur gamla ni är...
apropå vi som gifter oss rätt tidigt i förhållandet; jo man har fått höra nån kommentar typ "oj det var snabbt", men inget negativt dock.
Jag tror att man känner när man hittat rätt, så varför vänta?
Vi kommer att vara 26 år båda två när vi gifter oss, förlovade ett halvår innan bröllopet och tillsammans i 3 ½ år när vi gifter oss.
Vi har varit tillsammans i 4 år, och förlovade i 3 år. Jag kommer bara 18 ( några veckor från 19) och min fästman 19!
Vi har då varit tillsammans i 14 år förlovade i 7 år Jag kommer att fylla 35 år en månad senare & han är 38 år.
Vi kommer har varit tillsammans i ett år och tio månader ungefär.
Jag kommer fylla 25 ungefär en vecka innan och han kommer vara 28.
När vi gifter oss så har vi varit tillsammans i nästan 9 år, fattas 2 månader. Jag är 26år o min m2b är 35...
När vi gifter oss har vi varit tillsammans 7,5 år och vi är 25 och 28 år då.
Vi kommer att ha varit ihop i så exakt 16 år när vi gifter oss, och vi är 31 resp 32 år gamla.. ;)
7 år
24 år är jag 26 är han när vi gifter oss
Vi planerar att gifta oss sensomamren 2010 och har då varit tillsammans i tre år. Jag är idag 27 och min sambo 29.