9 maj 2009 - brudar! del 2

Elin: vad kul att läsa att allt går bra för er Ni får mkt gjort och vilken tur att tärnan ville ta tag i det.
Malmöbrud: Jag ville i första hand leta efter lite billigare men snygga underkläder för ville inte lägga 1000 kr på dem, men eftersom jag inte har hittat nått tills nu får jag väl kolla i dyrare butiker nu Ska ta en titt.
Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-23 12:57:28 följande:
Vi har också bråkat så otroligt mycket under planeringen för det är så många som lägger sig i och det är så mycket stress. Vi har pratat om detta och vi är båda medvetna om att bråken är nehöt onödiga och vi vet ju att vi ville leva med varandra. Senaste bråket var igår (hahaha!!) men som tur är så löser sig våra bråk snabbt. Jag tror att det är vanligt faktiskt bara att folk inte vågar prata om det öppet.
BRÖLLOP PÅ GÅNG: vad kul att du fick en möhippa till slut en rolig möhippa och jag bara älskar att din kollega friade haha
TINDRAGULL: hoppas man ser din m2b här i stan idag då hihihi jag ska hålla ögonen öppna. Du kommer bli så fin i håret att du glömmer bort smärtan. Men ta kort ikväll så vi får se hur det blev
Förlåt tjejer men jag måste verkligen klaga lite nu.. Är bara så ledsen En av mina bästa kompisar kan inte komma på bröllopet. Jag anade ju det för hon pluggar utomlands men är ändå så ledsen
Hon betyder så mycket för mig och har alltid funnits där för mig, är som en syster. Jag förstår helt och hållet men det känns så tomt och kan inte ens tänka mig att inte ha henne vid min sida den dagen
Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-27 07:31:59 följande:
Nu har jag solat några gånger tjejer och jag börjar få fin färg är så glad. Jag och kompisen har sagt att vi ska ha en vinkväll när hon kommer i sommar då vi tittar på bilderna och dvd:n. Tack för att ni muntradde upp mig
Elin:Det är lite sent men jag är helt säker på att det kommer bli bra ändå Ni får fixa alla andra saker innan så ni bara har vigselprogrammet kvar då.
Går det bra för er andra då?
Tindragull: Är stolt över er vad bra att ni tog upp det med henne och jag tror att hon förstår, och jag är säker på att ni kommer få ett underbart och fint bröllop. Det blir jättebra med Dove
Våra blommor:
Min bukett är av orange & creme färgade rosor & orchideer (stavas nog inte så här hehe ). Den är droppbukett och finns i mitt galleri.
+ corsage till m2b + bestman, tärnbukett, bordslasse och 27 x småbuketter till borden.
Allt detta får vi för 2000 kr