9 maj 2009 - brudar! del 2
Ja, det är lite klurigt man har den här flickdröm och sedan,
Ja, det är lite klurigt man har den här flickdröm och sedan,
idag = sista prov på klänningen, och smekmånads "outfit" nästan klar!! Fixade menyn på restaurangen ska bli gott.
Ringarna är klara, mycket vackra, gjord bara till oss av guldsmeden,.. unika! och Hans morgon gåva, underbar, jag grät när jag såg det
... måste göra vigsel listen. Bli det bra med en halv A4 2 kolumn, och jag tänkte att rulla upp den som en scroll.??vad tror ni?
Underkläder the special set!! (men inget särskilt under klänningen, det märkes), brud väsker och väska till "outfit"
nu ska jag sova..
ja vigselprogramm heter det... Jag kan varken svenska eller engelska nu för tiden
OMG, idag... är.. det... den ... 1... May .. och om 9, ja... 9 dagar, Var försvann tiden?
förresten jag har hittat en soloist, Some one to Watch over Me.
och Tjejer, i fall att jag inte komma ihåg nästa vecka, Ni har varit en enormt stöd för mig, det hat betytt så mycket att kunna skriva av sig och delar glädjen och sorg "anonymt"
tusen tusen tack och Grattis till giftamålen, har underbara dagar och lev lycklig i alla era dagar,
soon and very soon skrev 2009-05-01 09:09:15 följande:
Sweetsun, Jag fick min Candy!! (Anthony) den är merang och röd färgade, Skorna köpt jag först, förra hösten, sen köpt jag tyget med uppmuntran från min tärna, (3 veckor sen!)för en "going away outfit!!"
Kolla galleriet jag är så lycklig
hej, vad tycker ni om detta vigsel program? Altså ord mässigt.
......&......'s Wedding
At ..................
Saturday 9th May 2009 at 1.00 pm
Priest; ............ Organist; ........... and Soloist ..............
Order of Service
Romantic Wedding March by Miranda Wong (Variation on the Theme: Bridal Chorus
by Richard Wagner)
Solo song: Someone to Watch Over Me
by George & Ira Gershwin
Hymn: Den blomstertid nu kommer (Number 199)
Homily
The Song of Solomon read by .................
On Marriage from The Prophet by Kahlil Gibran read by...............
Marriage Ceremony/ Vigselakt
The Lords prayer /Herrens bön
Hymn: Amazing Grace
Wedding March by Felix Mendelssohn
Toccata (symphony nr 5) by Charles-Marie Widor
Please note change of location
The Cutting of the wedding cake after the ceremony will take place at......... not as stated at ....................
kul anja jag fruktar för min hippa
våra sista grejjr är:
°blommor-gjort (corsage bukett mm)
ringar-hämtas på onsdag
°vigselprog- pyssla med idag
° bestäma brudskål med lokalen (spiritfri, svårt att få de att fatta att jag vill inte ha cider eller 0.5% JAG VIL HA AMÉ!!!
maila
°maila restuarang med allas namn för bordsplacering
° JAG måste göra min prov sminkning hemma, hämta klänningen på onsdag, köpa underkläder, köpa väska till honeymoon outfit
STÄDA HEMMA packa för bröllopsnatten packa för bröllops resan gör min mans CD som han ska lyssna på när han klippa sig på bröllopsmorgon inklusivt en låt där jag sjunga!
sätta ihop en CD för bakgrundsmusik till mottagningen.
jobba måndag och tisdag.. hmm måste komma ihåg detta
stress migrän
min m2b har varit bortreste i helgen, ringede igåt och är less...
han vill ha mig tillbaka, känna som han har förlårat mig i allt praktiska saker och planering som ska göras... jag sla ge honom en riktig står kram när vi träffas sen....
nej, han hjälpa jätte mycket, ge stöd, komma med förslag, alternativt mm.
han vet jag, är nervös för vigseln.. att komma ihåg allting..
själv har jag jobbat på scenen hela livet så det är som koreografi för mig, och jag kan stödja honom då.
han har fixat, ringar, mottagning, tårta, bilen, och en del annat.
han är bara trött på att behöva bestämma om vi ska har det si eller så..
tog 2 ketoprofen, hoppas migränen lägga sig, tror jag han ta de i tid...
bröllopsresan... vet inte vart vi ska!
åka måndag morgon, hemma på lördag
Blev hippad igår! kidnappade på skolan. ögon binda fram till en väns lägenhet, god mat som alla hade fixat. kläd ut mig som 50 tals tjej. .. fast mer som doris day än rocka billy. o så gick vi till en recording studio då jag sjung/spelade in en låt!! HÄRLIGT!!!
familjen börja landa här nu, ha en del att göra men klänningen kom färdig med ändringarna idag och min mamma köpt mig lite nya bh o trosor!!
köpt sista rosa läppstift och rouge på MAC hee hee.
är mycket trött, snart tjejer, snart heavens!! Mrs!!!
ok seriously nervous now... men har gjort ett kort och CD till mannen som han ska lyssna på när han klippa sig,
Kvar,
middag med föräldrar ikväll, oss och respektiva
kolla kyrkan med pappa,
hämta ringar, mannens morgongåva,
städa, tvätta golvet (släp på klänningen)
Kolla vilka strumbyor jag ska ha
bestäm läppstift,
leverera: Confetti, vigsel programm, gästbok, favours (bara pytti små rulla Love hearts från lagerhaus!)
fixa naglar,
maila restaurang med namnen för bordsplacering,
packa för bröllopsnatten och B resan. Min syrra komma imorgon och har bokat hela dagen med mig, så jag är jätte stressad att få allting gjort idag
nå ja, gift bli vi i alla fall
Nå ja... go natt tjejer...
min m2b just körde mig hem från midddag med mina föräldrar och hans mor... nästa gång vi ses är i kyrkan,...
Corona, vet ej var du bo men systemet medborgarplatsen säljer helt 0.0% fri cider/must eller NK har i mat avd längst in med cola och sånt nåt som heter Winehill Spritzer lätt kolsyrat grape jus. ELLER ring runt till ALLA hälsokost i närheten och fråga efter Amé. Det finns Apricot+grape Orange+grape. och några rosa/röda med hallon eller nåt. DET ÄR JÄTTE GOD och jag fick levararera 12 flaskor till våran Mott. för att jag VISSTE att de inte skulle kunna fixa det... de ta korkavgift (Puh för en flaska som kosta 39 spänn!)
NEJ::: regn