• elsi

9 maj 2009 - brudar! del 2

var hos guldsmedjen idag, han ska göra ett prov på våra ringar i silver färdig nästa lördag, sen ska vi kolla kanske ändra och bestämma guldet. Jag ska ha vit, han kanske guld guld.

Blommor o tårta kvar.
    Ha ingen aaaning vad alltig kostade, nog förmycket i längden.

m2b ska klippa sig 11.00 på bröllopsdagen, kick-off(vigsel) 13.00 !! Snacka om att lita på sin frisör!!!

• elsi

VARNING!!!!!

jag har använt de här lotion som jag ge lätt brun effect...
    de färgade av sig!!! på mina lakan och t shirt och trosor! jepp alla var vita.

men jag har upptäkte Dove Silk Glow, den ge lite lite shimmer

• elsi

hmm låtar bra.. med duschen
    det var tindragull tror jag som nämnde Dove någonting...jag erkänner att jag är rätt bra på att smörja in den (Lancome är bästa färg för mig!)
    men det faktiskt färga av sig till en visste mån.

• elsi

6 veckor Gulp! (alltså sväljer på engelska)

OK blommor.. det är jag inne på nu.
    Klänning ljusguld ganske figur sydd.. jag ville har färg tror jag

jag har kommit på morgon gåvan. jag ska spela in en song som jag sjunger och lämna in den på hans frisör så han få sitta där ocj lyssna när han kliipa sig!
    och manchetta själv designad med kjedja mellan och en pytteliten diamant och initialer!
    God i love him ;-D

• elsi

ps.. min möhippa är på gång.. vinden viska

• elsi

GUUUUUUUUUUUD va häftigt...
    jag tänkte kanske göra det som ett års bröllops gåva. Min kropp är för sladdrig nu, jag skäms

• elsi

soon and very soon skrev 2009-03-28 18:18:41 följande:

mardrömmarna har kommit här...o det bar surrar bröllop konstant!köpte placeringskort idag, var sååå nöjd slet upp förpackningarna o embossingfönen för att se att jag hade fått hem enkla kort( går ej att ställa) men gillar läget o får lägge korten på vinglasen eller nått. embossade 20, fortsättning följer....
    jepp, klännings ångest allt är fel mardrömmar! Nå ja 6 v kvar!!!
  • elsi

Var på Pernillas Brud butik visning idag. Rätt intressant, men jag personligen vågar inte beställa skor från nätet, Men det är inte så mycket fel på kvaliten, de var rätt sköna faktiskt!

Jaysus, 6 veckor... gulp!

• elsi
    ElinPierre skrev 2009-04-01 21:42:33 följande:
    Har suttit och kollat mina secret foton nu!!! Skulle välja ut 20.. Det blev 40.. Men nu har jag bantat ner dom till 21... Är så JÄKLA NÖJD MED DEM!!!!!
    Guuuuuuuuuuud va kul, var gjorde du dom?

Själv? nu börja oro mardrömmer mm. Vi är ju särbo så att gifta oss är jätte stort för mig. Måste flytta lämna mitt hem, som var min räddning, i särkerhet efter någit hemsk och jag har sååååååååååååå j????????????vla mycket att göra!!
    o så skatten oxå
  • elsi

Ar lite ledsen, min solsist, en gammal kollega som ar en kandis som ville soooooooo garna sjunga for oss, (ah jag blev so paff stolt och glad...) har ett jobbb norrut och bara kan inte hitta ett satt att vara i stockholm kl 13 och hinna till "jobbet" kl 18.
    Sa synd, men pa ett satt sa underbart att han verkligen ville
    no ja..

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2