9 maj 2009 - brudar! del 2

Blir liiite avis på er som får ha möhippor och svensexor, blir ju inget för oss men det är iaf spännande att läsa om era
elsi: låter som du kommit ur deppträsket lite iaf förstår att du är stressad, är det många som kommer från England redan om en vecka? Ska de bo hemma hos dig?
Till alla er som har "bråkiga" förhållanden: med allt planerande, pengar som rullar iväg och att hålla reda på vad som ska göras/är klart så är det inte konstigt, bröllopsdagen och några dagar (veckor?) framåt kommer ni gå som på rosa moln, sen kommer förhållandet vara precis som innan, tjafset som ni upplever nu kommer vara som bortblåst
Tindragull: Vad skönt för er! Bra att ni står som enad front också
Ja, vill ha redovisning och bilder av alla vigslar Sååå nära nu! "längtar..."
I morgon hoppas jag bli klar med inköp, har inte köpt fransk manikyr, något att ha i håret (som jag ska försöka fixa själv) och kolla in blommor, ev beställa en bukett att hämta. Ska dottern också ha en liten bukett kanske? En minivariant av min... hmm hoppas jag inte har glömt något. Nu börjar jag, som bara ska ha en liten vigsel i rådhuset, och fundera över att jag ska glömma något.. vill ändå att det ska bli perfekt
Ja, jag har inte riktigt känt så förrän NU! Självklart har vi velat gifta oss i flera års tid nu, sambon har tjatat länge kan jag säga, men jag ville uppnå ett mål eg. Har gett upp hoppet om att lyckas så nu kör vi, tänkte jag. I all enkelhet och med en brakfest i form av grillkväll senare i sommar. Ska fixa allt själva men börjar känna att man iaf kan lägga ut pengar på en större och en mindre extrafina buketter, är ju svårt att få till det som en florist kan så så får det bli. Hoppas någon vänlig själ vill ta på sig det här, får ju nöja mig med säsongens utbud såklart då de inte kommer hinna specialbeställa, men det kvittar. Vill iofs helst ha lila och vitt så jag hoppas de har det. Usch, känner mig taskig som kommer så här sent och beställer