9 maj 2009 - brudar! del 2
och fatta! i morgon är det två veckor kvar!
och fatta! i morgon är det två veckor kvar!
Corona: Ibland går det verkligen troll i allt! Men de fixar völ till problemet?
Nu har sambon blivit kidnappad för sin svensexa! De kom vid 9-snåret och klädde honom i en mycket fin batman-outfit! *asg*
Hoppas han får roligt idag!
Själv ska jag få isatt mitt löshår idag! Ska bli sååå kul! (eller inte, det tar tid och kommer göra ONT) Men fin blir jag i alla fall!
[b]Idag är det två veckor kvar!!!!!!!!!!!!!!! [/b]
Jösses vad snabbt tiden går!
Bröllop på gång: Vad roligt!!! Jag är nog lite känslig jag, för när jag läste om din hippa blev jag rent tårögd... Blev så glad för din skull, du som så gärna velat ha en hippa men inte trott att du skulle få någon... Så glad för din skull och ni verkar ju ha haft jättetrevligt!
MissieA: Nu är håret ditsatt. Blev dock inte att vi gjorde nån frisyr av det. Är så öm i hårbotten att jag antagligen hade blivit tokig om hon skulle greja mer med det...
Men jag har tagit kort på förvandlingen i alla fall! Ska lägga in bild i galleriet strax.
(och jäklar vad varmt det är om ryggen...)
till alla: Vi har också varit bråkigare nu inför bröllopet och de flesta bråken handlar faktiskt just om bröllopet... Vi har nämlikgen rätt olika smak, men det mesta löser sig snabbt. Jag är den som grejar mest och som tycker att det är viktigt hur saker och ting ser ut. Han är inte lika nogräknad och tycker liksom att "men det blir väl bra?" och förstår då inte riktigt varför jag blir ilsken på honom...
Jo, det tycker nog jag också. Inget kul för nu finns det ju bara en helg kvar...
Men de kan ju ta dig på fredagen! Det vet man ju inte!
Men dagen innan bröllopet kan man ju inte ta det! Då har man ju en massa sista-minuten-fix! Och dessutom vill man ju inte vara helt slutkörd på dagen D! :-S
Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-25 19:36:21 följande:
Anja1661: Nä, din hippa måste ju bli nu på lördag.
Och vet mi vad tjejer??? Om två veckor är vi alla fruar vid den här tiden!!!
MissieA: Vad tråkigt! Finns det verkligen ingen möjlighet alls för henne att komma?