Det är ju det där med hur jag vill ha det som jag inte har koll på! Har väl kanske nån liten idé, men vet egentligen inte alls. Jag vet inte riktigt hur länge jag ska vänta på att min kompis ska känna efter om hon klarar av mitt hår eller inte, för om jag ska boka en riktig frisör lär jag ju göra det snart!
Jag måste klippa mig snart, och min tanke var då att kanske testa en annan frisör och höra vad denne har för förslag på min brudfrisyr. Kanske skulle klippa mig hos Malin..? Fast samtidigt känns det "onödigt" att klippa sig hos en dyr frisör när jag ändå vill bara få topparna klippta. Snacka om snål...
Nåja, jag får gå förbi Salong Johnas när jag går hem från jobbet (blir inte så stor omväg) och känna efter. Att det ska vara så svårt att bestämma sig! 
Barret skrev 2009-03-05 13:15:53 följande:
Misarere:Välkommen till en av världens bästa bröllopstrådar.. i alla fall om man bor i eller ska gifta sig i Västerås under 2009 :o). Hoppas att vill hänga med i vårt babbel om allt från himmel till jord! Känn dig som hemma i alla fall! miss u: Jag tror inte att du behöver betala 2000:- för att sätta upp håret. Mitt kommer i och för sig gå på det men då räknar jag faktiskt in både löshåret som jag köpt och får behålla samt provuppsättningen som jag gjorde när jag ändå var och klippte mig. För själva uppsättningen (och lite lite medtaget smink) får jag betala 1100:- tror jag, hum... bra koll jag har. Bara uppsättningen, om dom klarar det på en timma, så kostar den typ 800:-. Jag går till Malin på Salong Johnas. Hon är lång och smal och super blond. Jag kan erkänna att jag drabbades av lite panik första gången jag såg henne. Hon är en sån där hipp tjej som är modemedveten och allt vad det nu innebär. MEN hon tar verkligen tillvara på min egen personlighet och gör frisyrer som passar MIG. Gå in och prata med henne och berätta hur du vill ha det och fråga vad hon tar för det. Jag tycker hon är super och jag har många kompisar som går hos henne och som också är jätte nöjda. Jag har ingen aning om hur hon gjorde med luggen, jag får inte till den så själv....