Vad härligt att det löste sig med frisör! Jag har precis ringt och pratat med min frisör också. Var tur det, för min bokning stod inte med i kalendern! När jag var där och bokade hade dom ingen kalender för juli så hon skrev upp det lite bredvid bara. Är så fashinerad av vilket minne frisörer har. Jag var där och bokade i max 10 min för minst 2 månader sen, och ändå visste hon direkt vem jag var när jag ringde. Kom ihåg mitt lockiga hår och även vad vi pratade om då! Jag kanske är en udda person som folk lägger på minnet, vad vet jag.
Nu är iaf provuppsättning och klippning/färgning inbokat. Skönt!
Vad modigt av dig att sjunga i kyrkan! Det skulle jag nog aldrig klara av. För dåliga nerver.
Har du sjungit offentligt förut? Vilka låtar ska ni ha? Skulle vara helmysigt om min sambo skulle sjunga och spela gitarr i kyrkan, men hans nerver sviker också.
Kan inte du maila över ert barnfestprogram, eller det är kanske dags för en fika snart? Skulle vilja se dina två ringar Barret!
Nu ska jag ta och fixa i ordning lite födelsedagsfika här hemma. Är ju nån som fyller år idag, jag! 
mysan31 skrev 2009-05-20 11:31:52 följande:
miss u: Anki kunde fixa mitt hår den 20 juni på unik...Ja, idag är det bara en månad kvar nu...Vi har det mesta klart nu,jag ska bara fixa vigselprogrammet,bordsplaceringen och sen ska jag inhandla det sista dekorationerna till lokalen,senn har rickard kvar att fixa sina kläder...sen ska rickard fixa sina kläder,han är ju ute i sista sekunden...pratade med toastmadam som även ska sjunga solo i kyrkan,om jag skulle vara med och sjunga en låt,som emma gjorde tillbonde söker fru,men jag sa att jag vill inte sjunga själv ochhon skulle vara med och sjunga...så hon sjunger 2 låtar och sen sjunger vi en...Det kommer bli nervöst...